Rama Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Så här går det om man tar för lång tid på sig... Ohh noooo! Dropp! Hjärtmassage. Ska aldrig mer säga att jag ska göra en sida, för då kommer nåt i vägen. Ska inte försöka ursäkta det senaste, det var i ren panik jag insåg att jag hade annat att tänka på efter att jag kopplade ner förut, typ ordna med försenade mobilräkningar och stuff. Iafall så kommer jag efter imorgon onsdag att kunna besöka anime.se regelbundet igen. Det är då mitt Fysikprov går av stapeln, så att jag kan sluta hårdplugga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Varför är det ingen som uppdaterar!? Kom igen, partyt är inte över än! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Ja, uppdatera, det var ju kul läsning ^^ Känner att jag missat något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 anledningen till att jag inte är aktiv just nu är för att jag har en strid i Void att koncentrera mig på, samt en till serie, en Beyond Battle! jag har iaf en anledning >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Bra det, men ni andra, PLOCKA UPP PENNORNA OCH TECKNA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Inte jag! Jag gjorde ju den senaste. Tråkigt att göra två på rad ju... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Jag väntar mer eller mindre fortfarande på Rama. (Vilken himmla bra ursäkt ^_^;) Rama, om det inte vill sig så kan jag hitta på en fortsättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Jag har också gjort rätt många, och jag vill ha lite andra sidestorys. (Förresten Psycho, du gjorde inte den senaste. Det gjorde jag.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Grejen är att jag har bilderna, de vill bara inte ladda upp! Får scanna i skolan, kanske funkar då. Problemet är att de blir thumbnails-små de går knappt att se. Är det bara min photobucket som har märkliga inställningar då? Äh, jag förminskar dem och lägger dem dirrekt i partytråden istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Jag kan nog fixa nått.. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 (Förresten Psycho, du gjorde inte den senaste. Det gjorde jag.) Oj, lessen. Den hade jag helt missat^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Förresten (och jag VET att jag egentligen borde skriva det här i den andra tråden), anledningen till att Helob klarar sig i rymden är att hans Ki-Aikido-träning har gjort att han kan tömma lungorna på luft och sänka pulsen utan att behöva andas på tjugo minuter. Power of martial arts! dude, du behöver inte ha inveklade förklaringar, de lever i en tecknad värld >3 ha som primärt att göra roliga saker, inte att försöka bevisa att din char är stark/starkast >) Och myes David, jag menade att bara Helob flög ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Hehe men nu får det bli som det blev gadwin e ute i rymden .. ^^, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Rama Skrev: Ska aldrig inka mer, det blir aldrig bra, Såna här kommentarer gör mig sur, fråga inte varför, men DU SKA INKA TRÄNA, TRÄNA, TRÄNING GER FÄRDIGHET, och din ink ser bra ut också!!! =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Tycker ja med.. Tycker du e grym på att inka:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 usch, var ju ett väldans tag man bidrog med en sida till space partyt... får försöka ta tag i det nu till helgen/nästa vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Till Paddan och Davidlolbarn: Jag velar liksom om jag ska låta det vara helt i svartvitt eller i gråskalor, och mellantinget blir inge bra. När jag "helinkar" kan jag inte heller skylla på att det är de kladdiga stödlinjerna som gör att all andra karaktärer ser konstiga ut. Ska jobba mer svartvitt framöver, mest på test. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Ja tycker du ska göra helt svartvitt och sudda bort allt annat.. Tycker inte du ska teckna gråskala..(Vad ja tycker) Sän kan du ju alltid lägga till raster. =) Gz till mig själv för mitt 300 inlägg.. hihi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 dude, du behöver inte ha inveklade förklaringar, de lever i en tecknad värld >3ha som primärt att göra roliga saker, inte att försöka bevisa att din char är stark/starkast >) Självklart, men någon logik måste det ju vara, trots att jag håller med om att den tecknade världen inte har samma begränsningar. Tänk på att Helob är helt fixerad vid kampsport (liksom jag) och därför kan klara i princip alla problem tack vare sin träning. Tog bara tillfället i akt att skryta lite mer om träningens fördelar! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Yey mustela, gillar din senaste sida. ^^ älskar HP mätaren hehe :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Håller med, helt klart skön! Gillar ljudeffekterna också, "SMACKEBONK!"... =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Haha! Det var den bästa Mustela! haha =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 hehe tackar. "Smackebonk" kan ni tacka kommentatorerna från OS-finalen i Ishockey för :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Hehe, skönt när han märker att detr står en massa PC:s runt honom, och den sista bilden av Mustela fick mig att garva mer än åt allt det andra. "Victory!! We have victory!!".....typ. Jag får nog hämta bandage. X) Ha, nu kom jag på en kul grej, vänta bara Mustela... >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arklajn Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 värkar gå lite tungt för er :S vilket jag tycker är grymt synd för det är rolig läsning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg