Paddan Skrivet december 19, 2005 Anmäl Share Skrivet december 19, 2005 Bad news, teckningen hann inte bli klar nu under helgen, så fortsättningen kommer nog inte förräns efter Onsdag näst-nästavecka. Alltså veckan efter julafton- BAAH! >=(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Disturbing news: Lär bli magert med uppföljare från mig under lovet, eftersom jag inte har scanner hemma och internet krånglar. Antingen får jag låna farsans jobbdator eller så kommer det inget förrän skolan börjar igen... ARGHHHHHHHHHHH!! >X(!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har en sida i görningen. Kommer antagligen bli klar imorgon. Du är för seg :P Jag gör en sida idag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Aja paddan lugna dig ;P den är uppe nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 I just disapperaed or wtf ;P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Hanpusu-kun man blir lätt ignorerad om man inte är aktiv, och du unnar dig väldigt mkt tid imellan dina sidor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Men ja blev med ignoneran fast ja tycker ja gjorde sidorna ganska snabbt, kunnde ju inte göra nån fortsättning heller... för det skulle ju Zaffe lr hanpsu gjort lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 problemet har varit att man inte har tillgång till scanner alltid. Men jag LOVAR att en fortsättning kommer nästa vecka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Man kan bli ignorerad, så är det bara, även om det inte är avsiktligt, särskilt om man hoppar på en char som har fullt upp med en massa andra på en gång! finns massa andra ni kan interagera med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 ... Jo ja har "hoppat på" Pcyko,hanpsu och dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 Oh shit Rama. Jag ska se vad jag kan göra under julhelgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 SKall se vad man kan komma på emd under julen ;D Teckning uppe nästa vecka kring onsdag/torsdag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 ... Jaha, so much for interaction... jag hade hoppats att någon skulle börja prata med Lila, men istället blir hon ivägskickad till köket! Vi får se vad hon hittar på inne i köket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 23, 2005 Anmäl Share Skrivet december 23, 2005 Det lät lite roligt :P hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 29, 2005 Anmäl Share Skrivet december 29, 2005 Jag gör ingen direkt, det är för mycket jobb såhär mitt i natten. Min dator har crashat igen! Jippie Måste tanka mina bilder till den andra datorn för att få upp dem på internet. Teknikens under, va? Kul stripp Mustela, "Falling, I'm falling...." typ. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Äntligen lite aktivitet i tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Ja. Har varit lite dött på sistone. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 hurm... <.< tillochmed jag har varit lite inaktiv, ska väll försöka med nått! jag har nästan glömt vad som hänt, måste läsa det senaste igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Nu är jag tillbaka igen efter lovet, så att säga. Har ärligt talat inte kommit åt internet alls under hela jul och nyår och de få gånger jag gått in hann jag inte kolla Anime. Men nu blir det till att börja göra uppföljare igen, ska bara försöka komma på nån bra idé... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet januari 16, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2006 Nytt avsnitt kommer i dag! Eller imorgon. Eller i övermorgon... Det beror på hur mycket jag hinner. Be prepared! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet januari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2006 Nytt avsnitt uppe! Äntligen! (Varför är det bara jag som skriver här?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2006 Stort mysterium. Spacepartyt får ju inte dö redan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2006 /me petar på alla som är med.. "lo.. kom igen nu.. uderhåll oss!!" ne men det är tråkigt att folk låter det dö.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Men har man få ideer på hur man ska utveckla storyn så kan det vara ganska så svårt <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Yay! Min dator funkar efter att jag bootat om den! Överaskning! (Jag undrade faktiskt om det skulle hjälpa.) Det kommer två sidor från mig imorgon. Mustela, prepare yourself! Sitter och skissar just nu. Hoppas bara scannern funkar som den ska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Men har man få ideer på hur man ska utveckla storyn så kan det vara ganska så svårt <.< Har Spacepartyt något story alls?! TROR INTE DET!! RITA OCH HITTA PÅ NÅT BARA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Men har man få ideer på hur man ska utveckla storyn så kan det vara ganska så svårt <.< Har Spacepartyt något story alls?! TROR INTE DET!! RITA OCH HITTA PÅ NÅT BARA! XD Får väl göra det.. men sak se vad som kommer upp imorgon först ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg