Vicious Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar Innan jag gör det så vill jag veta om det bara är du som inte fattar eller om det är ett flertal medlemmar som inte fattar, eftersom du inte kan tala för alla så bör du skriva "jag fattar inte dina...". Jag fattar vad som händer, men jag förstår inte direkt sammanhanget... ge gärna en förklaring till varför han ser demoner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Jag med. BTW, grattis Vicious till den hundade posten :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar Innan jag gör det så vill jag veta om det bara är du som inte fattar eller om det är ett flertal medlemmar som inte fattar, eftersom du inte kan tala för alla så bör du skriva "jag fattar inte dina...". Jag fattar vad som händer, men jag förstår inte direkt sammanhanget... ge gärna en förklaring till varför han ser demoner. Anledningen till att han ser demoner är.. hm. Vid närmare eftertanke så ska jag nog rita lite tillbakablickar om varför Kakan blev som han är nu. Hoppas den tillbakablicken kommer att klargöra lite mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Jag med. BTW, grattis Vicious till den hundade posten :P mwahaha, tackar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 fortsättning på väg upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Helob, har du glömt att vi snackar här? Öööh, ja, faktiskt. Har varit lite mycket nu på sista tiden så man kan väl säga att jag låtit serierna tala för sig själva. Ny strip kommer nästa vecka, förhoppningsvis. (Kan bara jobba på serierna i skolan eftersom varken scanner eller fungerande internet finns tillgängligt hemma. Därför kan prov och liknande hindra mig från att lägga upp serier. Men men, jag gör de väl på naturkunskaplektionerna... Ritar bättre ju tråkigare ämne jag har.) (NOTERA MIN NYA AVATAR! LADE UPP DEN IDAG OCH UPPDATERADE DEN I JULVERSION ALLDELES NYSS! Kommer från Ninjai-serien, ni som sett den.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Bra fortsättningar gott folk! (gilalde för den delen hur PC ritade min karaktär, kawaii X3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Snart dax för mig att göra en sida, har vart lite busy, vart tvungen att plugga till 3 prov som hölls samma vecka (tisdag och onsdag) nu är de över och jag kan nog få upp en sida snart, ska bara slappa lite först såååå skönt att inte behöva plugga till nått >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 ska bara påminna att jag inte har en scanner ungefär varannan vecka plus att för tilffälet så ha rjag typ 50 prov + läxor :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Nicw, men fattar fortfarande inte varför demonerna kommer .. kanske man får se i nästa stripp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 david, kanske dax att få upp din char till stationen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 Japp håller faktiskt på med det nu =) kanske den kommer upp imon lr i kväll :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 David, PC satt faktiskt i sin robot igen >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 ^^, han hoppade ut när han såg katten :P kan vi säja ^^^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 mm, menade bara efterson PC sa "Hoppas jag kan stanna här inne i fortsättningen" antyde på att han ville vara där i i fortsättningen. Dessutom gick inte PC senaste strip ut på något annat änn att komma in i roboten igen, vilket förstärker det antagandet! vi får se vad PC säger >P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Zaffe skriver sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 PC: sicken tur att du är en sån bra problemlösare ^^ Fast å andra sidan... Är detta slutet med stationen? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 shit alltså, klockren fortsättnig PC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Slut på stationen med små psyktomtar!? ALDRIG så länge zaffe finns omkring >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 PC: sicken tur att du är en sån bra problemlösare ^^Fast å andra sidan... Är detta slutet med stationen? :P tror tyvärr så :s Zaffe kommer iaf. bli galen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Kul att ni gillade den^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Jag undar också om man kan kalla det att "lösa" ett problem. :D "Warning, psychoclones has been released, head for the nearest exit." >:D Shit, får modifiera min entré lite, men jag kan nog använda den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 heh, gött. det är lite spännande att se någon annan rita sinegen karkaktär tycker ja :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Hahahha klockrent!!! som sagt: Ingen kan höra dig skrika i rymden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Ska bli intressant att se hur det här kommer utveckla sig. jag har tyvärr inte haft tillgång till papper och scanner eller någon vidare dator denna veckan så jag har legat på latsidan. Men nästa vecka är jag ledig 3 dagar... det måste kunna bli något av det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg