kakan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Från Space Party serietråden: hehe men man får inte snacka i denna tåden Davidlolbarn: Varför gjorde du det nu då? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 DET DÄR VAR EN STOR MARGARITA, ZAFFE :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 meh, halvdan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Hmm, tror nästan att jag ska printa ut hela serien och läsa den många ggr =). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Psycho: din senaste är asskön XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Thanx. Får ursäkta att den ser lite crappy ut dock. Ritade den på rekordtid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 skitsnyggt psycho C. du borde göra din egen serie å posta in den på anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Nu så, jag har gjort en ny sida jag med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Jag skulle ha fått ihop en under helgen som var men jag fastnade framför wow >_>; Men frukta icke! Jag skall få upp en inom två dagar! (från imorgon :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Oj vad mycket som hände på så kort tid :) Egentligen var det inte meningen att lien skulle leda till så här mycket. Men det oberäkneliga är roligt det också :D Får ta och komma fram med en fortsättning snart. Kanske till och med idag om jag har tur och ork. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 grymt skön serie :D såna partytrådar är bäst! hoppas bara inte att den dör ut innan ni hinner spränga universum... eller nåt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 hahaha.. helt underbar.. mer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 ni som inte gjort serie på ett tag nu (ni vet vilka ni är) dax att posta nått snart! annars så får ni känna på min vrede! jag skickar kedjebrev till er på msn lr nått... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 ni som inte gjort serie på ett tag nu (ni vet vilka ni är) dax att posta nått snart!annars så får ni känna på min vrede! jag skickar kedjebrev till er på msn lr nått... AIIEKKK!!!! I promise, like now on friday or something theres an continue of mine 'kay? *kallsvett* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Från Space Party serietråden:hehe men man får inte snacka i denna tåden Davidlolbarn: Varför gjorde du det nu då? :P Jo, ja tänkte om han inte liksom tänkte på att kolla i snack tråden så kanske han kunde se det i den andra tråden om du förstår hur ja menar ^^' ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 snyft snyft :( jag vill vara med men....... jag får inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 ni som inte gjort serie på ett tag nu (ni vet vilka ni är) dax att posta nått snart!annars så får ni känna på min vrede! jag skickar kedjebrev till er på msn lr nått... Shit! Jag vet vem jag e!! Förvänta dig uppdatering från mig nån gång denna kväll/natt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 ni som inte gjort serie på ett tag nu (ni vet vilka ni är) dax att posta nått snart!annars så får ni känna på min vrede! jag skickar kedjebrev till er på msn lr nått... >> eyyy jhar haft händerna fulla prov imorn sida på torsdag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Imorgon kommer det definitivt en uppdatering, jag hade glömt lite journalistik läxa och svenskaläxa. Gomen nasai!! Men denna gång e det på hedersord! Imorgon kommer som sagt en uppdatering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 ni som inte gjort serie på ett tag nu (ni vet vilka ni är) dax att posta nått snart!annars så får ni känna på min vrede! jag skickar kedjebrev till er på msn lr nått... Ehe, ursäktar att jag varit så sen med att fixa, kan tyvär inte posta idag. Imorgon kommer intro och den första sidan. Slå mig inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 min fortsättning kommer imorgon... Har Hampus "Hanpusu-kun" Andersson lyckats ta sig till Buzz III? Eller har han hamnat någon annanstans? Eller babblar jag bara nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Kommer en fortsättning ifrån mig senare ikväll. Ska bara mekka dom i photoshop först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Nu när jag till slut fick upp min fortsättning så tänker jag gå och lägga sig, kommer antagligen göra en till imorrn eller i övermorrn. (antagligen imorrn till första decembers ära ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 kakan man fattar inte dina delar försök iaf att rita och skriva så man fattar Innan jag gör det så vill jag veta om det bara är du som inte fattar eller om det är ett flertal medlemmar som inte fattar, eftersom du inte kan tala för alla så bör du skriva "jag fattar inte dina...". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg