PsychoCaptain Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Riktigt skön fortsättning Zaffe. Stackars hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 fan va bra, allså... hela partyt än så länge har varit grymt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 PCs senaste var härlig tycker jag ;D Ska vi alla ge oss ut på öljakt i rymdstationen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Vi kan slå oss ihop och starta en "stjäla zaffes öl" klubb^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Denna gången har jag forcefileds som skyddar den dyrbara ölen >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Stackars Hellis ^ Jag tänkte få upp en ny sida antingen när jag kommer hem eller lite senare, får se om jag har nån läxa eller så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Ouch, det där kändes nog. Så kan man undra var zaffe får alla grejor ifån, jag menar, en björnfälla är ju inte direkt något man köper på ICA. Än mindre nåt man har på sig till vardags. Helskön seriestripp PC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Jag nämnde det i samband med mitt första bidrag till Space Partyt. Jag använder Macromedia Flash MX. Jag ritar alla bilderna med linjeverktyget och musen, mer är det inte. Själv tycker jag det blir hiskeligt fult, men jag har ingen scanner, så därför blir jag illa tvungen, för att inte sacka efter. Jag tycke det blir aZballt! Ska testa lite... [EDIT]Fast jag har bara Flash 5 så...[/EDIT] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 T____T om min fortsättning komemr så komemr den inte förräns nästa vecka, har nämligen inte en scanner förräns dess ;___; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Gjorde en snabb entré precis. Post more Goddammit! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 PsychoCaptain skrev: Kakan kom emellan, men det struntar jag i och fortsätter på Helobs serie: Tomten flippar ut Vad som hände med björnsaxen har jag ingen aning om... Snygg fortsättning, men en grej bara: Helob är inte lika lång som de andra. Han är knappt 90 cm hög! Liten detalj bara... =) Så han borde precis sticka upp över kanten på bilden? :P Jag har inte postat mitt intro än eftersom jag har jobbat på en bild till en utställning i vårt kommunbibliotek, så det har tagit lite tid, men nu kan jag hoppa igång. Jag fixar lien Mustela. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Snyggt japs men... Ska de ta gotlandsfärjan till BuzzIII >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Mustela: inga vapen var väl tillåtna? hur fick du med dig den där :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Mustela: inga vapen var väl tillåtna? hur fick du med dig den där :O Backfickan, men jag bad att den skulle tas ifrån mig i min post. Den behövdes bara för att visa vad jag höll på att göra med PsychoCaptain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Sry för ja blir så sen med mit intro :O har så många läxor nu :O men det kan komma på fredag xD OM INTE på lördag xxxxDDDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Så nu har ja skickat mitt intro.. Var sugen på att rita lite fighting ^^, (orkade inte inka) Hadde tänkt att Gadwin skulle smyga på Zaffe fast aldrig ricktigt nå fram till han och "Anfalla" det är alltid nått som kommer i mellan B) så ni vet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Så nu har ja skickat mitt intro.. Var sugen på att rita lite fighting ^^, (orkade inte inka) Hadde tänkt att Gadwin skulle smyga på Zaffe fast aldrig ricktigt nå fram till han och "Anfalla" det är alltid nått som kommer i mellan B) så ni vet :P annars ditt intro :S hur skulle man läsa det egenteligen verkade som att man skulle läsa rutorna höger-vänster men pratbubblorna var vänster-höger blev förvirrad av å läsa din intro :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Mmm, håller med. Eftersom detta trots allt är sverige och inte japan så kanske det vore lättare om alla gjorde sina serier så man läser dem från vänster till höger ^^ Kan bli jobbigt om det byter helatiden. Annars var det ett väldigt tjusigt intro Davidol! Imponerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 26, 2005 Anmäl Share Skrivet november 26, 2005 Så nu har ja skickat mitt intro.. Var sugen på att rita lite fighting ^^, (orkade inte inka) Hadde tänkt att Gadwin skulle smyga på Zaffe fast aldrig ricktigt nå fram till han och "Anfalla" det är alltid nått som kommer i mellan B) så ni vet :P annars ditt intro :S hur skulle man läsa det egenteligen verkade som att man skulle läsa rutorna höger-vänster men pratbubblorna var vänster-höger blev förvirrad av å läsa din intro :| Ah.. sry för det om det var otydligt hehe ja tänkte inte på att ja hadde gjort pratbublorna från vänster-höger och rutorna till höger-vänster men iallafall så ska det vara =) PsychoCaptain: Mmm, håller med. Eftersom detta trots allt är sverige och inte japan så kanske det vore lättare om alla gjorde sina serier så man läser dem från vänster till höger ^^ Kan bli jobbigt om det byter helatiden. Annars var det ett väldigt tjusigt intro Davidol! Imponerad. Jo, detta e sverige men det är också manga jag täcknar=) aja spela roll .. men det e så att rutorna ska va till höger - vänster och bubblorna tilvänster till höger (Gjorde en stor mis) Men ja tror ni fattar då om ni läser igen =) Täxten är välldigt liten med men försök o Läsa det går! ^^ Tack, för att du tyckte de va bra iallafall :P PS: Visa mangor kanske läs som i sverige TEX ragnarok.. hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 26, 2005 Anmäl Share Skrivet november 26, 2005 PS: Visa mangor kanske läs som i sverige TEX ragnarok.. hehe Ragnarök är manwha, alltså koreanskt. Vad jag vet läser man v-h där och inte som i manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 26, 2005 Anmäl Share Skrivet november 26, 2005 argh... hur i självaste ska jag hoppa in i berättelsen :/ måste komma på en bra fortsättning på mitt intro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 26, 2005 Anmäl Share Skrivet november 26, 2005 argh... hur i självaste ska jag hoppa in i berättelsen :/ måste komma på en bra fortsättning på mitt intro Just do it. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2005 myes, räkna inte med nån serie från mig i helgen, jag är inte hemma! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Grymt skön serie, men när det gäller er så är det ingen ovanlighet. Personliga favoriter är psycho, Zaffe och Hellis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 tack Himura >) Helob, har du glömt att vi snackar här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg