Hellis Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Hellsinger made his first move ZD zaffe kontra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Hellsinger made his first move ZD zaffe kontra Har han kommit ur min glompofdoom? :O Truly amazing! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 hah :D fytusan va bra intros hellis (rör inte min syrra bitchiejäkel*) å skatan milla (äh soul calibur 3 kommer ju snart... klick ... NEEEEEEJ) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Så, intro och bio klara. Rymden är nu officiellt en osäker plats att vistas på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Så, intro och bio klara. Rymden är nu officiellt en osäker plats att vistas på hah PsychoCaptain bästa intron hittils (alla andra hade ju bra) men din tar priset :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Så, intro och bio klara. Rymden är nu officiellt en osäker plats att vistas på oh noes.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Min gud, min char är i 3 olika scenarion -.- få se vilken jag kör vidare ifrån! antagligen hellis! hehe najs intro PC >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 humm.. kanske dags att spinan vidare på min sida då :/ bara att börja rita idag så jag hinenr in jag far till min mor :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Ser inte en enda bild T_T kan ni snälla SNÄLLA länka till bilderna SNÄLLA! Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Ser inte en enda bild T_T kan ni snälla SNÄLLA länka till bilderna SNÄLLA! Tack Här snackar man bara om partyt.. Här har du själva partyt: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3955&start=0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 jaha :D tackar tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Många nya och intressanta karaktärer. PsychoCaptains var riktigt påhittig. Ska slänga upp mitt intro senare ikväll, kom precis hem från jobbet :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Sista chansen att få in en char nu, inatt kl 12 stängs intagningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Sista chansen att få in en char nu, inatt kl 12 stängs intagningen! Ska man ha Bio klar eller introsidor med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Om det gäller introt också så är det på gång nu. Jag inkar allt jag gör eftersom mina scannade bilder inte alls lever upp till vad som finns på pappret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Bion, men var klara med introsidorna då med hällst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Mitt intro blir antagligen lite försenat kommer nog imon eller i övermon :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Mitt photoshop och scanprogram pajjade just, kanske inte går att fixa, sorry i så fall, ni märker ju om det kommer en till post med mitt namn där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 hellis (rör inte min syrra bitchiejäkel*) ehh, bishiejäkel om jag får be, som bishie i bishounen SK: Vad jag vill veta är var han fick tag på en stakpanna och hur han kastade den från andra rummet ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 zaffes ninja arsenal är lite ortodox >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 SK: Vad jag vill veta är var han fick tag på en stakpanna och hur han kastade den från andra rummet ;D Ska jag vara ärlig så har jag suttit här i över 10min och försökt tänka ut nåt bra svar men jag har inte lyckats.. Du får nöja dig med zaffes svar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 hellis (rör inte min syrra bitchiejäkel*) ehh, bishiejäkel om jag får be, som bishie i bishounen SK: Vad jag vill veta är var han fick tag på en stakpanna och hur han kastade den från andra rummet ;D ojj skrev fel ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Vicious, hur gör du dina seriesidor till Partyna? Det ser ju bara FÖR ballt ut, hur? Är det Wacom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Jag nämnde det i samband med mitt första bidrag till Space Partyt. Jag använder Macromedia Flash MX. Jag ritar alla bilderna med linjeverktyget och musen, mer är det inte. Själv tycker jag det blir hiskeligt fult, men jag har ingen scanner, så därför blir jag illa tvungen, för att inte sacka efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Så, jag har laggt upp en sida, enjoy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg