zaffe Skrivet mars 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2006 som sagt är iaf jag upptagen med void, samt PC och paddan, Hellis håller även på med voidgrejs! så om ni väntar er stuff från oss innan ni själva vill göra era sidor lär ni få vänta ett tag =O sry! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 6, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2006 Jag ligger lågt ett tag. Körde en j**la massa sidor på en gång förut, nu vill jag gärna låta er andra komma med lite också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 6, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2006 Rama! Hur går det egentligen med fortsättningen? (skylla ifrån sig) :); Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 7, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Ja, hur blir det? Väntar otåligt på nästa stripp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 7, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Ahh, jag trodde att jag inte skulle lägga in fören någon annan gjort en. Då lägger jag upp min ikväll, den är nämligen klar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 7, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Min börjar också bli klar. Kommer väl upp strax efter din isåfall. Kunde inte låta bli att börja klottra ner en stripp på engelskalektionen... =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 8, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2006 Guess what? Jag har en liten instickare som är på väg ;) Ganska kort, men det är iaf. något :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Guess what? Jag har en liten instickare som är på väg ;) Ganska kort, men det är iaf. något :) Det är min också. Har egentligen inte så mycket med historien att göra, handlar mest om att Helob är lite hungrig. Men jag ska inte avslöja för mycket... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Och där var den uppe! Tänkte börja göra thumbnails, men det blev inte bra. HUR!?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Om du laddar upp på imageschack så finns det alternativet, och då kopierar man bara den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Nice tänkte med hur fan fick han in öronen xD. Tycker att det ska hända nått nu i partyt iallafall :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Nice tänkte med hur fan fick han in öronen xD. Det är ett stort mysterium.... =o Om du laddar upp på imageschack så finns det alternativet, och då kopierar man bara den Jaså, jag trodde det hade nåt med nån funktion på forumet att göra. Tack, då vet jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Hehe paddan, det där gjorde min dag >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Gillar Zaffes reflex >=D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Paddan, Zaffe: mycket roliga nya sidor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 A sudden turn of events. Ska bli kul... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Yes, så ni vet använde jag inte sanning o konka bara som en kul grej, det är det som är på schemat nu >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Haha, sköna fortsättningar båda två (även om paddans var lite jobbig att läsa) Äntligen börjar det hända nåt här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 haha.. underbart..:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 aayes, nån som jobbar på nån sida? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Kanske imorgon, ikväll jobbar jag på en egen bild :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Bradet Mustela Jag vill ge ett heads up att jag arbetar med ett nytt party med ett anorlunda tema (hemligt änn så länge >P) då jag känner att detta börjar dö ut (lite för tidigt, synd som det är) så jag ger detta party en chans att "avslutas" om ni så vill! Detta party är dock inte officiellt dött förens jag säger det, så jag avskräcker er inte från att göra fler sidor =) Då jag bara är på ideestadiet av nästa party och inte gjort klart allt det jag anser nödvändigt änn så lär det inte dyka upp på ett tag iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 bra, för jag vet inte hur jag ska få in psycho på rymdstationen igen^^ Ett nytt party låter toppen! (dessutom vet jag vad det kommer handla om så jag är extra sugen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Kan medela att Psycho är delaktig i det nya partyt från och med nu =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 15, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Jaoo ja skulle nog med gilla ett nytt party, tycker dätta e tråkigt nu:P Och min karraktär e tråkig också. xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg