zaffe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 ja eftersom partyn har blivit lite av ett event på anime.se så är det klart att folk blir pratsugna så jag klandrar inte folk helt om de "spammar ner" min party tråd >P därför för alla pratglada snacka här istället, ni får skriva hur mkt ni vill men håll diskutionen om space partyt! Ja doddis får oxå skriva i denna tråd >D Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Kan bara informera om att mitt intro kommer upp imorrn. Happy :P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Min introsida vette-jag-inte när den kommer..... Inatt eller imorgon.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 ska försöka komma med den här omgången av partyt, problemet sen förra partyt kvarstår... ingen scanner :( och är ingen höjdare i paint... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 BU hu :O jag kommer inte vara så aktiv i partyt, har ju BATTLE ROYALE att göra XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Battle Royale som på Gaiaonline? (eller kanske Void?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 han menar void >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Hoppas alla pillar ihop sidor som läggs upp nån gång idag lördag :D Ska bli kul å se vad ni hittat på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Kakan: *Hanpusu-kun noterar hur kasst tecknaren ritar karaktärer på avstånd* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Kakan:*Hanpusu-kun noterar hur kasst tecknaren ritar karaktärer på avstånd* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Kakan:*Hanpusu-kun noterar hur kasst tecknaren ritar karaktärer på avstånd* *asg* skoj förstås :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Det vore bra om folk skriver innan om man kommer använda någon speciel karaktär i sin sida så andra är medvetna om det, så man inte sitter i nån timme eller två och så måste man kasta sin sida för att sammanhanget blir helt fel. Det var bara en tanke, man ska ju förstås inte behöva avslöja vad man ska göra med karaktären(erna) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Jag har ändrat mig, jag tror inte jag vill vara med.... Har faktiskt rätt så mycket att göra på fritiden redan så...... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Nej! Du får inte sluta! T_T *jedi powers* Du ska fortsätta med Space Party! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Hmm, inte säker om jag har tid över heller, har en massa andra projekt att göra. Var så frestande att göra karaktärer, men när det kommer till paneling suger jag -_-'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 suck... Jag vill heller inte se någon som skapar en karaktär som inte kommer att göra några serier, inte heller bara göra en enda serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 hmm... Zaffe du kommer nog behöva vakta din syster ganska rejält om hon inte ska ha någon jacka på sig XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 lol, det är jobbigare o rita jackor, kommer ta av zaffes senare oxå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 lol, det är jobbigare o rita jackor, kommer ta av zaffes senare oxå! *Gasp!* detta uttalande kom från de fladdrande jackornas mästare ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 jamen fladdrande jackor är Fräsigare, men svårare o rita såklart! jag orkar ofta inte lägga ner så mkt energi på party serier! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Kan säga att mitt intro kommer upp idag, om mitt photoshop slutar hänga sig hela tiden >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Kräver PsychoCaptain! (Även om ni alla är sjukt duktiga så är jag helt förtrollad av PCs strippar ^^) Hehe, tackar. Kommer snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Kräver PsychoCaptain! (Även om ni alla är sjukt duktiga så är jag helt förtrollad av PCs strippar ^^) Hehe, tackar. Kommer snart. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 jamen fladdrande jackor är Fräsigare Word "Vad är meningen med en lång rock om man inte får fladdra med den?" :) Det är därför jag nu gjort en karaktär utan jacka, den på förra hadde en löjligt lång och fladdrande rock, han passade inte så jättebra in här, så jag slopade honom. Några fler tjejer, jag har inte gjort någon kille för att det redan är nästan dubbelt antal killar än tjejer, och då räknar jag min Rili och Davidlolbarn's Ine som tjejer. Killar-13 Tjejer-8 Och nej jag tänker inte göra en char till, varken manlig eller kvinlig, det komemr att bli svårt nog att rita kissen som den är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Kom igen nu folk! Ni som inte fått upp era intron få upp dem! Och ni som fått upp era men inte gjort mer sidor gör mer! *peppar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg