Jocke Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Check this out http://www.dumpalink.com/media/11322233 ... rior_pt._2 Efter ni sett den så kan ni kolla in den här.. Gods Warrior - Bobbing Head Jag skrattade, jag grät, jag skrattade XD Christians.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Vad gick det där programmet ut på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Det där påminde mig bara mer om varför jag inte är troende..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Vad gick det där programmet ut på? Trading Spouses heter programmet.. Som namnet antyder så byter två familjer ut varsin förälder/fru/man, självklart satsar dom det mesta på att utbytespersonerna ska vara så olika varandra som möjligt för att kunna skapa riktig kvalitets-tv.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Hehe sett den innan, helt galen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Programmet existerar ju i flera länder. Har för mig att Sverige hade sin egen version på TV3. EDIT: WTH, auktionen på "God Warrior" boobleheaden med signerad bild är på 860 dollar just nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 ja men det är humor... humor på högsta nivå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 jag både skrattade och blev arg. jag skrattade för hennes dumhet, och blev arg för att en vuxen individ kan vara så dum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 "SHE'S NOT A CHRISTIAN!" XD fy vilken idiot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Sicken stor kvinna O.o Henne vill jag inte möta i en mörk gränd, dessutom så är hon galen T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 It's... INSANE. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 usch vilken psycopat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Shite, galen kärring ohoj! o,O Nästan sorgligt att man kan vara så trångsynt, och dessutom galen. hon var rätt så taskig mot sin familj också. När hon började gå på om hur hon var "the warrior!!!" blev det nästan för löjligt. När hon dessutom började gå på sin egen familj om varför de inte var "krigare" som hon, blev det nästan sorgligt hur trög en person kan vara. Den minsta höll nästan på att börja gråta. Om det nu var så förbannat hemskt för henne att vara där så hade hon ju kunnat ta sitt pick och pack å dra. Det som gjorde det hela extremt humoristiskt i slutet var notisen om att hon tog emot pengarna efteråt! SHE'S NOT A CHRISTIAN!!! Well you're a hypocrite! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 America....fuck yeah... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 lol. Alltså, hon är ju läskig.. o.o Fy... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Någon som såg "the God Warrior" på Leno ikväll? ^^ Blev lite besviken på att hon var så nedtonad. Verkade som Leno var den som köpte dockan på ebay eller också har han fått tag i den på nåt annat vis. Han gav den till henne i allafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 usch och fy :O hon såg besatt ut!!! så hemskt att hon får kristna att se så dåliga ut i tv också=( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg