Psyco Cat Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 http://www.deviantart.com/deviation/25314227/ Okej kanse inte den bästa titlen men om ni har tid kan ni väl säga nått ord skullr jag blir glad. Vet att armen ser något underligt ut men säg vad jag skall bättra mig på och nämn inte linearten efter som det är jag som har valt att göra så med villja och inte helt av latheten utan för att jag personligen tycker om det. Men alla äro olika. Sorry för mina stavfel. Mvh Psyco Cat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 men den va ju jättefiin! :D handen ser lite konstig ut men annars jättebra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Tycker inte att det är något fel på handen, däremot så ser hon ballögd ut. Annars skit snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Den var gör fin, men jag vill ha en mörkare hudfärg (alternativt "gråare" kläder) blir för stor kontrast mellan hud och kläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Det ser ut som om hon håller bågsträngen mitt i handen, bakom fingrarna liksom, man kan göra det med en massa saker men ganska få människor kan hålla tillbaka en spänd sträng mot handflatan med bara fingrarna, det ser alltså ut so om hon håller dem mot handflatan istället för att strängen spänner mot fingrarna. blev det rörigt? en hel del antagligen. Sen så kan hon ju testa bågen, det gör man ibland med hela handen, det är de intrycket jag får av bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Cool =) !! nice pilbåge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 men den va ju jättefiin! :D handen ser lite konstig ut men annars jättebra! Jo den är underlig och så ser ut som hon har men fingra än vad man har i värkligheten. Tycker inte att det är något fel på handen, däremot så ser hon ballögd ut. Annars skit snygg Vet inte vad du menar med ballögd har inte sött på det utrycket innan. Den var gör fin, men jag vill ha en mörkare hudfärg (alternativt "gråare" kläder) blir för stor kontrast mellan hud och kläder. Okej kan tänka på att men jag tro lite har med att min dartor skärm är rätt mörk så jag ser inte att så mycket och tycket det ser bra ut förmig. Men det ligger mycket i det du säger =) Det ser ut som om hon håller bågsträngen mitt i handen, bakom fingrarna liksom, man kan göra det med en massa saker men ganska få människor kan hålla tillbaka en spänd sträng mot handflatan med bara fingrarna, det ser alltså ut so om hon håller dem mot handflatan istället för att strängen spänner mot fingrarna. blev det rörigt? en hel del antagligen. Sen så kan hon ju testa bågen, det gör man ibland med hela handen, det är de intrycket jag får av bilden. Hum... Det ligger mycket det du säger pilen ligger fel ser jag nu men jag vet inte kande såg fel på bilden ab en bågskytte eller vad dom nu heter. Men jag förstå vad du menar och sakll tänka mer på att till nästa gång jag gör någon som håller i en pil båge. Tack alla för att ni kommenterade bilden jag lära mig mycket av att folk våga säga vad som är fel till mig. Ett jätte stor tack :D För låt om det blir rörigt med Quotes en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 riktigt snyggt.Men jag tycker dock att pilen kunde vara lite hårdare målat och en rak linje,så att de inte är en buffrig lång linje o blyersh bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg