Petus Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Är det någon som vet vad det här är för nått? hitta den alldeles nyss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 no men har hört en Naruto Jump Festa 2002 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 tankade hem den precis och det är bara ett annat namn för special episoden Find The Crimson Leaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 jahopp.. så det är alltså precis samma sak som Find the crimson 4 leaf clover? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Precis. Jag blev mkt besviken... Hade hoppast på någon ny liten special men icke.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 jahopp.. så det är alltså precis samma sak som Find the crimson 4 leaf clover? Ja, det är exakt samma, ANBU-AonE släppte den också under namnet Naruto Jump Festa först innan de bytte namnet på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 lite irriterande.. här satt jag o lagga fram på cs å alla andra spel medans ja tanka den sen va d bara skit :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 lite irriterande.. här satt jag o lagga fram på cs å alla andra spel medans ja tanka den sen va d bara skit :( Det märks att du spelar CS. Ska tydligenvara dvd version med bättre kvalitet på ljud och bild, men det märker inte vi av så mycket. För er som inte har sett denna special så utspelar sig den lite innan chunnin examen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Naruto Jump Festa 2003 var en liten tillställning som Shueisha anordnade å Naruto år 2003. Helt enkelt. Shueisha har sina Jump Festa lite då och då. Jag vet inte exakt vad de gör då, men om jag förstått det rätt är det något promotion-tjosan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Det är bara ett special-avsnitt kan man ju kalla det. Jump Festa 2004 är bättre dock är 2003 gnaks underhållande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg