Limza Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 http://1www.snyggast.se/ul/8/4772518_bg.jpg lite sorglig kanske...orkade inte göra kroppar... http://1www.snyggast.se/ul/5/4782425_bg.jpg här uppdaterad på paint (vet inte hur jag får mindre bild:S..förklara någon!) vad ska man spara i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 aaaaaaw >) för det första ladda upp mindre bilder! för det andra ser bilden väldigt bra ut! fel: ringfingret är det längsta fingret på kvinnan (tror att det heter ringfingret) tycker snubbens öra ser lite mysko ut med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Jag tycker att du ska skugga mera, t.ex. under hakorna och på händerna. Dessutom ser killens öga för avlångt ut för att vara sett från sidan. Annars var det en väldigt fin och kännslofull bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Zaffe, är inte långfingret det längsta? (med tanke på namnet) dvs. mitten fingret. jag kan ha fel dock ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Zaffe, är inte långfingret det längsta? (med tanke på namnet) dvs. mitten fingret. jag kan ha fel dock ^^ jamen min point var att FEL finger var längst på den bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 haha..:P just det...långfingret är ju längst ...men jag tycker inte att det gör något att hennes långfinger e lite kortare än typ ringfingret... hon kanske har ett kapat det vem vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Nice =) jo det ända var la med hennes fingrar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Paint!? Är det MS Paint eller Paint net du snackar om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 MS paint och paint är samma sak. MS står för MicroSoft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Paint!? Är det MS Paint eller Paint net du snackar om? MS paint och paint är samma sak. MS står för MicroSoft Paint NET! aldrig hört talas om, men men. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 det är på vanliga paint...har inget annat program...som tex photoshop eller nått... :( sku vilja ha det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg