Vicious Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Kunde inte motså. :D OBS! Vill bara påpeka att Vicious har ett inverterat vänsteröga numera, folk tycka ha missat detta. http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... sFace1.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Kontring på hellis serie! LÄNK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Min lilla intro! Som följer efter zaffe fortsättning >_> http://img490.imageshack.us/my.php?image=intro1rx.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Revenge Gammalt groll från förra partyt. Zaffe verkar ha fått smak för practical jokes. Först handbuzzern och nu detta^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Här kommer uppföljaren som kanske blivit lite inaktuell efter de senaste ankomsterna. Men, nu är jag trött på att vara upptejpad: Strip 1 Strip 2 Nu upptäckte jag att jag glömde tejpen för munnen, men vi får ta och låtsas som ingenting. Hoppas att det inte gör nåt att jag tog med dig, Psycho Cap. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Hmm, Zaffe övertalade mig att vara med ändå fast jag inte ville, (ond han är va) XD. Nämen, jag gick med på att bara göra direct-draw skisser isf, har så mycket annat att göra. Men jag suger på paneling så det kan vara bra träning. Intro 1 Intro 2 kommer senare idag om jag orkar. Intro 3 samma här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Kakan har mirakulöst ändrat på sitt utseende, men jag blev nöjdare med denna än den förra versionen, ber om ursäkt för detta ^^' Anledningen till hans utseendeförändring är att jag tog mig tid å rita istället för att bara kladda ihop nåt, hoppas det är till allas glädje ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Kakan kom emellan, men det struntar jag i och fortsätter på Helobs serie: Tomten flippar ut Vad som hände med björnsaxen har jag ingen aning om... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 PsychoCaptain, försvara dig! Bäst att någon tar ifrån mig lien, den är ju mot reglerna :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Ledsen att mitt intro kommer så sent, plus att det bara är ena delen också. Andra sidan kommer förhoppningsvis senare idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Kakan kom emellan, men det struntar jag i och fortsätter på Helobs serie:Tomten flippar ut Vad som hände med björnsaxen har jag ingen aning om... Snygg fortsättning, men en grej bara: Helob är inte lika lång som de andra. Han är knappt 90 cm hög! Liten detalj bara... =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 åh gud vad jag älskar den bilden, du måste seriöst göra en serie baserad på tomten ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Här kommer den spännande fortsättningen! In the closet... Gizmo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Och eftersom ingen verkar uppdatera kan jag lika gärna slänga med en till: Stackars Helob (NOTE: Om ni undrar så har inte Helob växt, Linnéa sitter på knä) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 25, 2005 Anmäl Share Skrivet november 25, 2005 Här kommer mitt FÖRSENADE intro hehe ^^', Det går ut på att han vill döda alla andra ninjas!!(Zaffe var bered) PLZ READ BEFORE: Läs på japanskt vis, höger till vänster MEN prat bubblorna läser du från vänster till höger (sry Gjorde ett misstag) ^^ |Varning lite blod|(står att man ska vana hehe ^^') Sida 1) http://www.freewebs.com/djungel_fralla/gadwinintro1.htm Sida 2) http://www.freewebs.com/djungel_fralla/gadwinintro2.htm Sida 3) http://www.freewebs.com/djungel_fralla/gadwinintro3.htm FÖRLÅT OM: Ni inte kan se täxten för den e för liten MEN det går att läsa ansträng dig lite =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Jaså du? En ninja till? Vi kan ha kampsportsturnering snart! Men du har ingen chans mot ninjagnomen Helob, hehe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 >:( hehe :D men man får inte snacka i denna tåden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Nänä, med det tog lite tid att göra den här. Här kommer ett specialavsnitt med Helob (special för att det är extra genomarbetat med skuggor etc...) där han gör en kata (kom ihåg att han fortfarande har ont i ögonen, så det är en blind kata): 1 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 28, 2005 Anmäl Share Skrivet november 28, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Helob mår bra igen! Här kommer uppföljaren, och från och med nu ska jag ta det lite lugnt. Hade lite bråttom i början att öva upp mina gamla rostiga serietecknarskills, men nu har jag börjat komma igång igen, har bara gjort porträtt och enstaka bilder det senaste halvåret. Äntligen börjar partyt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 29, 2005 Anmäl Share Skrivet november 29, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg