Helob Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Den här gången missar jag inte partyt! Om inget oförutsett inträffar kommer bio + intro i eftermiddag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Här är min karaktär, ni får ursäkta stilen, men jag hade bara en billig stiftpenna att jobba med. Bio Och här kommer introduktionen! Intro 1 Intro 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Hahaha skit cool, ritar som en Gud också. Avundsjukt som ett as. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Sugig filler, eftersom alla tar sån tid på sig >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 well, det gäller ju att tänka ut ngt kul sätt att komma igång och sedan atts kissa och få allt klart tar ju ett tag om man kanske inte är über, zaffe ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Själv brukar jag bara kissa jag, varför ska man komma på ett roligt sätt där? När jag tecknar så brukar jag bara köra igång, det går liksom av sig självt. Och jag är inte vidare bra på att teckna jag, jag kan bara ha tur ibland som får in mina sidor i rätt tillfälle ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 well, det gäller ju att tänka ut ngt kul sätt att komma igång och sedan atts kissa och få allt klart tar ju ett tag om man kanske inte är über, zaffe ;P att starta en teckning med att kissa... hah det lät lite dumt:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 blött-papper är nog inte allra bäst när man ska tusha > Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 och nu har tråden drivit iväg med mkt post utan relevans >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 vad sägs då om att göra en galleri tråd ? när du postar serien och sedan rensar alla kommentarer (be snällt är nyckeln till en moderators hjärta) när det blir för överflödigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 ja, Doddis, du får ej längre posta i denna tråd förrens du presenterat en char, SK, get to work dammit! Nästa no-art inlägg och blir grillad, stekt och och utkastad från tråden! Det är inte för att vara traskig, men vi satte upp regler av en anledning **; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Hehe, it''s here to stay! Min bio, introt blir klart snart. (Klicka på bilden för att få fram Bion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Sorry folks.... Har ändrat mig. Jag vill inte vara med. :( Ska sätta mig ner och arbeta på introsidan(sidorna) nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 *VÄCK* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Intro YAY! (excuse for the bad quality, but my damn scanner doesnt seem to fix teh picture as I want to >___<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Me tired, me go to bed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Kräver PsychoCaptain! (Även om ni alla är sjukt duktiga så är jag helt förtrollad av PCs strippar ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Plast vi snackar i "Space party "SNACKA HÄR!"" tråden >) nu vet du eftersom det bide att Linnéa inte har på sig jackan just nu så ser hon ut såhär! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Här kommer även mitt bidrag, dock har jag inte lyckats fixa en intro sida ännu. Men jag har en god idé om hur den ska vara. http://img.photobucket.com/albums/v618/skatan_milla/Tess.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... opy2sm.jpg weee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Här kommer Tess intro sida: Tess kommer till stationen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Ankomst what the..? tomten, myten, legenden I rymden kan ingen höra vad du önskar i julklapp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Nu har jag gjort mitt intro också! sorry att jag inte la in den igår men jag blev tvingad att städa... :P här är den iallafall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Tjohej, här kommer mitt intro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Sugig filler, eftersom alla tar sån tid på sig >/ Ha ha, snyggt gjort Zaffe. Fortsättningen kommer imorgon, såvida ingen hinner före och ändrar på nåt under tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg