zaffe Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 nytt partaj, lite nya regler >) en skillnad är att denna gången kommer jag att stänga tråden för nya karaktärer efter en viss tid, tiden är inte bestämd änn! Jag vill heller inte se någon som skapar en karaktär som inte kommer att göra några serier, inte heller bara göra en enda serie! Jag vill att man ska kunna se vad som händer i serierna någorlunda bra oxå, så snälla om ni inte kan klara det så gör ingen karaktär, jag är ändå ganska säker på att eran serie kommer att bli ignorerad om man inte fattar nått av den, så inget illa menat! Jag vill begränsa en massa replys utan någon art i dem, har något viktigt att säga/fråga OKEJ! men förök att hålla replyesantalen utan art på ett minimum! >) Medtagande av vapen är fortfarande förbjudet! Som sisst måste ni göra en bild med eran Huvudkaraktär samt valfri secondär karaktär med lite "relevanta" fakta som här nedan! ni måste inte ha eran primary karaktär i ert irl kön, men secundära karaktärer skall vara flickor pga ojämnheten mellan flickor o pågar på anime.se, men som sagt ni måste inte göra två karaktärer! Dessa är mina chars, med Zaffe som primary! Här är introserien Intro1 Intro2 INBJUDNINGARNA ÄR SKICKADE >) I eran inbjudning finner ni ett inbjudningskort samt en fjärrkontrol med en enda knapp på, trycker ni på knappen teleporteras ni direkt till BuzzIII men känner ni att ni vill ta er dit på egen hand varsågoda >) Några hade idee om en karta sisst: använd den till att markera var era karaktärer är om ni känner att det blir rörigt! när ni använder teleport så teleporteras ni in i nexus btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 here we go fellas >D Bishie master in da house ladies be gentle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Jag vill också vara med! här är min karaktär: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Det här verkar helskönt, sry om det stör att jag inte har nån bild jag visar i detta inlägget, men detta kommer bara bli fööör braa !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Detta ska bli roligt att följa, hoppas ni fullföljer det denna gång :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Vet inte om jag orkar vara med , men det är en möjlighet. Är det inte en bra idé att skapa en snack-tråd om partyt senare också? Så som du redan sagt Zaffe kan vi posta bara serien här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Mwuhahahah.. im going there just wait :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Det här verkar helskönt, sry om det stör att jag inte har nån bild jag visar i detta inlägget, men detta kommer bara bli fööör braa !! mhmm! brade! Detta ska bli roligt att följa, hoppas ni fullföljer det denna gång :) hehe.. Partys brukar ju hålla på ända tills de dör <.< du kanske kan göra tråden till en sticky btw docster? Vet inte om jag orkar vara med , men det är en möjlighet. Är det inte en bra idé att skapa en snack-tråd om partyt senare också? Så som du redan sagt Zaffe kan vi posta bara serien här. Börjar tycka att det är en bra ide, men ändå inte >/ fårse Mwuhahahah.. im going there just wait :P men gör en char då, vi ser att du gjort en då, ingen ide att förvarna oss... Du slösar värdefull ritartid dammit >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Here goes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 jag e för dålig på å teckna kroppar fö å få in en bild hit, men jag ska nog följa denhär festen (bara den inte tar slut för fort :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Låter skoj! Kan vara tid för mig att göra min första lilla serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Jag vet att det ser för vitt ut men jag tänkte inte på det när den var inskannad och allt och slö som jag e så ändrade jag inte det, ändringarna sker när serien startar. Han avspeglar mig rätt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 vackert många är med, men varför gör ni inga introsidor, era lazy bums! en länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Let the party begin! Intro edit: märkte att den blev lite liten, ska tänka på det nästa gång ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 RIBBBBIIIITT RIIBBIIIIIIIT PADDAAAAAAAANNNN VILL VISST VARA MED ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 lol, snabbt projekt i Illustrator CS (som jag äntligen fick nytta av) plus lite i PS (syns knappt) intro kommer, dock papper och penna på dom :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 WAIT!! jag är också med! :D men jag e inte klar... jag har en kvar att satta upp (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 för många chars, välj ut två Fighter, och lär dig lässa reglerna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Åhh, ett till party, topp! SKa vara med, ska bara klottra till något ikväll, men är det inte lite väl få räddningskapslar på stationen, med tanke på gänget so far. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Vicious äntrar partyt, dock inte ensam. Introsida kommer snart, förhoppningsvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Här kommer min char... Gjorde 2 på ett o samma papper tror inte de spelar nån roll:P http://www.freewebs.com/djungel_fralla/godwinochine.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Introsida för Vicious och Lila. Och ni ska veta att jag målar allt till partyt i Flash MX med musen. Därför liknar kvaliten en fyraåring istället för Vicious vanliga sexåringskvalitet. http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... sLila1.jpg Lägger upp länk för att spara utrymme på forumsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Introsidan Hellis intro, enjoy en kvinnlig medlem kan dyka upp senare, orkade inte tona allt :P * Länk fixad. När ska du lära dig att fixa det själv? ^^;; //fore Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Klar med mina bios, postar introt senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Skit cool, synd att jag själv ritar som ett as. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg