Kenshin Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Jag spelar mycket css med min klan. Men jag och alla andra har tröttnat på vårt klan namn Republic Hunters (sura uppstötningar, ugh o_O) Vi har ingen fantasi.. skulle ni kunna komma på nåt nytt namn snälla? ^^ Ps. seriösa svar, vi är en seriös klan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Nu stälelr ajg en dum frågga men vad är css.. är det Counter strike-source? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 .. är det Counter strike-source? Stämmer bra det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Nu stälelr ajg en dum frågga men vad är css.. är det Counter strike-source? mkt felstavningar =D ? Ja, det är Source. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Namn tack! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Namn tack! :S[PP]Pangpang Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 [KfL] Kittens for Lunch Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 [VFONFVSKPAF] Vi Frågar Om Namn För Vår SpelKlan På Anime-Forum Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Det finns bara ett klannamn i skjutarspel som äger allt, visste ni inte det? KRONOFOGDEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 [DIT] Dumbasses In Trousers :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Det finns bara ett klannamn i skjutarspel som äger allt, visste ni inte det? KRONOFOGDEN! Radiotjänst vore nice också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 asså, ta mitt inlägg seriöst. Annars lås tråden snälla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Haha, "seriöst"... Skämt åsido, vad sägs om "Idiot Power Council" eller något annat slumpat med en generator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg