Bloodysakura Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Som rubriken säger vill sälja Love Hina Region 1 DVD BOX Vol 1-6 + Xmas/Spring OVAs. Skivorna är i utmärkt skick och dvd boxen e i ganska bra skick har fåt lite stryk i kanterna men det e ganksa ok (vill bara peka ut det så att ingen tjatar om att jag inte meddelade det. Kan ta bilder om så önskas) Boxen skulle jag ge 7/10 i betyg resp 9.5/10 för DVDsen. Tror inte det e så mycket mer som behöver förklaras... Jo just det. Kan sälja Ovasen separat men boxen vill jag behålla hel. e det någon som kan säga på ett ungefär vad detta e värt? Har ingen aning själv... Kan oxå vara intresserad av något byte om någon vill byta någon DVD box. Finns I GBG, Skickas bara mot förskotts betalning! inga undantag (tyvärr litar jag inte på folk efter jag blev bestulen på ett grafikkort på 1500kr som sägs ha försvunnit i posten.....) Möts helst i GBG... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Jag är intresserad, men du får nog komma med ett pris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Jag har själv tänkt att köpa både boxen och Christmas/Spring special från webhallen, så jag kan nog vara intresserad av att köpa också. Nämn ett pris så får vi se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet november 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 jag fick ett bud på en annan sida på 500 kr för bara boxen ger någon mig 700kr för alltet så tar jag det. (om inte någon bjuder högre då..) TLN = The Last Ninja från PCG? Sakura här :) EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 jag fick ett bud på en annan sida på 500 kr för bara boxen ger någon mig 700kr för alltet så tar jag det. (om inte någon bjuder högre då..) TLN = The Last Ninja från PCG? Sakura här :) EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då) Boxen+OVA för 700kr + frakt låter bra. Jag får återkomma i eftermiddag, ska se efter hur mycket pengar jag har tillgång till för nuvarande. Edit: Och japp, det är The Last Ninja. Hej på dig, var ett tag sedan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Hupp, det gick fort. *Hann inte ens blinka* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 mm det va ett tag sedan, får bli aktiv igen nu ;) hade typ glömt av forumet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 EDIT: han bestämde sig för att ta alltet, e det någon som kan betala innan honom (han måste få köpt något först) så e den eran för 700kr(+ev. frakt)... Först i kvarn.. (BOXEN+OVASEN då)Om du har fler än en intresserad kan du alltid lägga upp filmerna på auktionssidan http://www.tradera.com/ Det finns säkert många intresserade där som inte besöker det här forumet så ofta. Skulle du kunna länka in en bild på filmerna här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 mm det va ett tag sedan, får bli aktiv igen nu ;) hade typ glömt av forumet :) Haha, det är inte så mycket som har ändrats där trots allt kan jag meddela, inte som jag tänkt på åtminstone ^^ Men ja, den här andra personen som vill köpa, när skulle han köpa isåfall? Jag får pengar i helgen nämligen, så på måndag ska jag väl isåfall kunna skicka pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 mm det va ett tag sedan, får bli aktiv igen nu ;) hade typ glömt av forumet :) Haha, det är inte så mycket som har ändrats där trots allt kan jag meddela, inte som jag tänkt på åtminstone ^^ Men ja, den här andra personen som vill köpa, när skulle han köpa isåfall? Jag får pengar i helgen nämligen, så på måndag ska jag väl isåfall kunna skicka pengar. det har han inte sagt... han finns på nordic hardware så jag "känner" inte honom lika bra som jag känner dig... Om du vill följa konversationen så... mer än så vet jag inte.. Länk (använder en kompis NH konto där så det e allså jag som e leffex) Just nu vill jag bara få pengar ASAP så det e först i kvarn.. måndag funkar bra för mig på bloodysakura@gmail.com om det e något ni undrar... ska ta lite bilder nu.. (blir dock bara med webcam me njag ska försöka visa skadorna på boxen så bra som möjligt..) Sorry att det e så kass kvalite på bilden... där ser ni oxkså den lilla skadan som finns i kanten och under boxen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Bwah, vi gick väl igenom det på MSN Sakura, men jag tänkte att det är lika bra att bekräfta. Jag kan alltså inte köpa den. Kunde med nöd och näppe skrapa ihop till 700, med alla post och fraktavgifter så blev det lite mer pengar än vad jag kan få tag på på några veckor. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet november 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 oki doki ;) OBS! frakten ligger inte på en jättehög avgift bara så ni vet :) den kommer VÄLPACKAD (se bild) och frakten går på ~100kr. kan packas sämmre om så önskas... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Nyu, jag är intresserad av OAV:erna bara. Vad vill du ha för endast dem? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet november 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 *SÅLD* TLNinja köpte ändå :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Jappjapp, om sisådär en vecka får jag 1000 pix, skickar då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg