canzer Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Stöd Operation Rädda Jens: http://raddajens.foo.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Idol 2005 fick just en mening. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare... ROFLMAOFFS XDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Klockrent sätt att jävlas med Sony Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Haha, fick mig att skratta åtminstone ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Hahaha, jag har sett den här jävla tråden överallt. Jag har inte orkat läsa den eller bry mig, men nu tog jag fanimig tiden. Hahahha så jävla ballt, jag är inte så insatt i Idol men jävlar va ballt om detta går igenom :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Jag tycker att hela Rädda Jens-grejjen är ganska barnslig. meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare...Jens of Sweden? Nej tack, absolut inte efter hans medverkan i SVTs "Debatt". Han, som person, var rätt löjlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Mwuhahahah LOSER!!! han förlorade förstås :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Frågan är om det verkligen gick riktigt rätt till med röstningen. TV4 postade nyheten om att killen åkt ut innan ens röstningen var färdig så man undrar ju.... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare...Jens of Sweden? Nej tack, absolut inte efter hans medverkan i SVTs "Debatt". Han, som person, var rätt löjlig. "Men Henrik Pontén!" Fast iofs, han står på de godas sida, så jag gillar honom. För att bli on-topic så ser jag faktist också möjligheten att TV4 "justerade" rösterna, skrämmande om det är så :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Det handlar om mångmiljonprojekt.. tror knappast att dom drar sig för att fuska iaf.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Det handlar om mångmiljonprojekt.. tror knappast att dom drar sig för att fuska iaf.. Nä, precis. Bojkotta Sony mebbe? (No PSP or PS3, buäh :() Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare...Jens of Sweden? Nej tack, absolut inte efter hans medverkan i SVTs "Debatt". Han, som person, var rätt löjlig. "Men Henrik Pontén!" Fast iofs, han står på de godas sida, så jag gillar honom. Henrik Pontén hae en bestämd åsikt om att piratkopiering var dumt och förde den. Jens of Sweden sysslade endast med personangrepp på Henrik Pontén från början och drog ner nivån på diskussionen något så oerhört. Löjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Ganska löjligt. Men skulle vara skoj om dom slog igenom med projektet. :) meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare...Jens of Sweden? Nej tack, absolut inte efter hans medverkan i SVTs "Debatt". Han, som person, var rätt löjlig. Haha? Vem var inte löjlig i den debatten? Antagligen var det bara den föredetta piratkopieraren. Kanske också tjejen från musikbrachen. Tyckte att hela debatten var löjlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 meh jag trodde denna tråden skulle handla om mp3-spelare...Jens of Sweden? Nej tack, absolut inte efter hans medverkan i SVTs "Debatt". Han, som person, var rätt löjlig. "Men Henrik Pontén!" Fast iofs, han står på de godas sida, så jag gillar honom. Henrik Pontén hae en bestämd åsikt om att piratkopiering var dumt och förde den. Jens of Sweden sysslade endast med personangrepp på Henrik Pontén från början och drog ner nivån på diskussionen något så oerhört. Löjligt. Det Henrik Pontén håller på med är löjligt redan från grunden, då det han grundar sin häxjakt på är lösa antaganden, rena lögner som bottnar i girighet och total avsaknad av empati mot oskyldiga människor, så i min bok så får han gärna bli utsatt för personangrepp. Suits him well. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg