Boberg Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Nån mer än jag som tycker Starzinger är störtskön? Själv tycker jag Cogo är bäst..ni då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 En bekant till mig kallas för Cogo... Men, samma snubbe lånade ut mig en CD.skiva med Starzinger... JAG HATAR DET!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :).. Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :)..Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P Det är 4 eps på varje DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Min kompis snackar om dem hela tiden, han är inget direkt anime fan men eftersom han har sett detta som liten har han köpt allihopa. Jag tycker serien inte verkar så bra, men jag har ju inte sett något av den förutom introt så....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 .. hur kan man hata en sådan klassiker? visst den är väll lite anorlunda från modern anime men den är ju helt enkelt störtskön... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Jag vill ha ett eget Astrospjut. Gärna ett som funkar som i serien. Älskar Starzingers helt korrekta rymd-fysik som tillåter karaktärerna att surfa och trilla av sina snyggt designade rymdskepp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :)..Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P Det är 4 eps på varje DVD. Enbart svensk dub. Ingen text.Klippt på scener. Börjar ungefär 4-10 avsnitt in i originalserien. Finns inget alternativ egentligen, så det är bara att vänta eller sänka kraven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Jag har faktiskt inte sett den, men jag funderar på att köpa dom.. kanske på svenska :P från cdon.com för 69:- för en episode :)..Det är faktiskt ganska skamligt tycker jag att jag inte har sett den :P Det är 4 eps på varje DVD. Enbart svensk dub. Ingen text.Klippt på scener. Börjar ungefär 4-10 avsnitt in i originalserien. Finns inget alternativ egentligen, så det är bara att vänta eller sänka kraven. De börjar på eps5-24 sen hoppar de direkt till eps70 för att avsluta serien. Det finns alternativ se: http://home.tiscali.se/perochjo/sz/vad_ar.jpg http://home.tiscali.se/perochjo/sz/h_mnd.jpg :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Starzinger är en mycket bra animé. ^o^ värt att notera den här sidan: http://warfist.com/starzinger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 har bara sett något avsnitt av det. det verkade inte överdrivet bra men jag kan tänka mig att barn skulle uppskatta den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Det finns alternativ http://home.tiscali.se/perochjo/sz/vad_ar.jpg http://home.tiscali.se/perochjo/sz/h_mnd.jpg Haha, fan vad koolt.Men lär ju vara helt omöjligt att få tag på. Eller, jag har iof inte kollat så noga. Men så starzinger inte en högprioritet här just nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon. Tja, då tänker inte jag se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Här finns en recension av starzinger: http://www.ludd.luth.se/users/jingoo/ol ... tarzinger/ Och starzinger är inte värre än pokemon eller liknande den är mycket bättre ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon. Tja, då tänker inte jag se den. Heh, man skall inte säga att allt som är för barn inte är bra. Det beror ju helt på ditt eget sinne. Se bara på Dogato-kun, vissa tycker faktiskt om denna UPPENBART barnsliga serien om en potatis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 eh, en fråga handlar det om en potatis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 aaaaaaa VÄRRE än Pokemon??? ush snusk tvi blä,,, ok ok alla har rätt till sin åsikt men ush, men man kanske måste sett det som liten för att uppskatta det ;) har dom 2 första dvderna me dom,, tyckte kvaliten var bättre på andra dvdn eller är det ba jag som tycker det? jag hade älskat att kunna hänvisa folk som inte vet vad manga/anime är till Starzinger istället för t Pokemon! LEVE STARZINGER, LEVE COBRA!!! weee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiburi Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Starzinger,ja man har väl suttit ett par gånger och kollat på dem. Så sköna rullar ser man sällan numera,jag ångrar inte en sekund jag har "slösat" bort på varje episod :) De jag känner som inte gillar anime annars gillar Starzinger,ganska lustigt eller hur? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 eh, en fråga handlar det om en potatis? Yupp det handlar om en potatis. Det heter förresten Dogtato-kun... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Starzinger är för mindre barn. Den är till och med värre än Pokémon. Animé springer ur barnunderhållning. Inse faktum en gång för alla.99% av alla animéer är barnsliga och många av de som folk kalla "vuxna" animéer är ännu mer slätstruken underhållning än vad Starzinger någonsin var. Animé som faktiskt är vuxenunderhållning är högst ovanlig. Man kan tro att saker som "Hellsing" och "Full Metal Alchemist" är "vuxnare" än Starzinger, men så är icke fallet. De spelar på exakt samma strängar men med bara lite högra tonläge. Det är barnet i oss som roas av underhållningen i animé. Acceptera det eller ge upp hobbyn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg