Boda Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Åter till ämnet jag tycker att NGE är en bra serie med både för och nackdelar som dom flesta serier har.. [...] Samnt så är det en serie som man antingen hatar eller älskar. Det där var ganska motsägelsefullt. Jag menar, du verkar själv varken älska eller hata serien. :> Hehe Jo jag hatar den inte men jag tycker inte den är ett mästerverk heller .. Samnt så näe mna typ är på sånna hära trådar och kolalr vad alla tycker om NGE så får man antingen höra * läsa* Den var värdelös, den var ett av guds första mirakell eller åt liknande. Så då drog den slut satsen typ att det är en sån serie, som man antingen älskar eller hatar. Sen att det finns speciela personer som mig som bara tycker att animen är en bra anime med Både för och nackdelar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Boda: Läs Zimeons inlägg. men varför använde rdu inte dina egna ord istället för att hoppa bakom Zimeon ? bara undrar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Varför ska jag skriva någonting som någon annan redan har uttryckt, när jag skrivit att jag håller med till fullo? Bara undrar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Orka tjaffsa du fattar inte vad jag menar... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Jag tror faktiskt att Freiztan fattar precis vad du menar. Det är du som inte förstår vad Freiztan menar. Freiztan menade inte att en Gundam Säd-diggare inte har någon talan. Han menade att det blotta faktum att personen använde en Gundam Säd-avatar var ganska talande. Talande på vilket sätt? undrar du kanske? Läs min jobbigt långa post ovanför. I korta ordalag: "Gundam Säd-avatar = hyfsat stor sannoliket att det inte är Evangelion-målgrupp" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg