Norrlänningen Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 garva ihjäl er för här e min bild :P http://i32.photobucket.com/albums/d36/5295/a5cf0f69.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Tycker allt var OK =) snygg blänkning i håret med,, det ända ja ser är att ögonen inte har samma status det ena ögat är större än det andra :S sän ser ögonen lite stela ut. men allt ja anser är att du ska träna på att rita ögon bättre ^^ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Tycker allt var OK =) snygg blänkning i håret med,, det ända ja ser är att ögonen inte har samma status det ena ögat är större än det andra :S sän ser ögonen lite stela ut. men allt ja anser är att du ska träna på att rita ögon bättre ^^ :P ok, ska nog träna på det, (och kanske på sidoperspektiv på huvet också ^^'), och de såg kanske lite stela ut pga. jag int kom på nån puppil (jag å min eviga idetorka -.-') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg