Arla-kanninen Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Hej hopp! Jag vill visa en line-art som jag gjorde idag, här är den: Jag använde samma teknik som svempa på den här tråden, tack så mycket för den tutorialen! Hoppas att jag kan få lite konstruktiv kritik innan jag färglägger den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Ögonen är aningen sneda, Jag förstår inte dealen med armarna men det är kanske bara jag. När man avnänder den tekniken så gör man en "lineart" av en redan existerande bild, vilken blir har du använd? jag vill se ^^ (det är klart man kan använda pen tool utan det, men inte om du reffererar till den tråden, som i sin tur reffererar till en hemsida med tutorials). Tycker att du har en sjysst linje bild förövrigt, (om du vill jobba mera med endast linjer och lineart ska du jobba mera med variationer på tjockleken på linjerna). EDIT: Ena benet har du en tydlig linjer "krock" mitt i foldsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Tack Mulle! Skall tänka på mer varierande tjocklek, och det var denna bilden jag använde: Skiss PS. Armarna gjorde jag bara för att jag ville testa att göra en snubbe med jätte långa armar helt enkelt :P DS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 ....Tack Mulle! Skall tänka på mer varierande tjocklek... No problems. ;) Okej då hajjar jag ^^ Vilket program använder du ? :D kul sak att veta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Photoshop såklart, jätte *host* lagligt :P Har börjat lägga på lite färg nu också förresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Cool,.. häftig fantasi =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Det ser ut som han har brrutit alla fingrarna ur led på höger handen. annars en väldig bra bild och rolig ide Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Mjo, Ps kräver en del RAM. Själv kör jag med Photo shop 7.0 och Paint shop pro 9.0 :) lineart i ps och färg i psp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg