Dragster Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Vet någon någonting om det finns en manga förening i Skåne? Jag har sån brist på manga att jag blir galen!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 finns det inte en i malmö och en i lund? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 finns det inte en i malmö och en i lund? Jupp, bl a: www.mangakailund.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragster Skrivet november 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Då ses vi kanske där Dread. :) Jag ska i alla fall skaffa mer info. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 finns det inte en i malmö och en i lund? Mangakai i Lund finns. Dock Mangetsu som fanns i Malmö/Staffanstorp har varit dött i över ett år nu... (brukade själv gå dit). Mangakailunds hemsida: http://www.mangakailund.tk/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Har hört att Mangetsu är på väg att återuppstå, fast är inte helt säker.. Vi får väl vänta och se. Någon som varit på någon visning med MangakaiLund och vet om de är bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prophezy Skrivet oktober 16, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2007 finns det inte en i malmö och en i lund? Jupp, bl a: www.mangakailund.tk Det är nog tid att ta bort länken som ni gav. man kommer till en icke anime site ;) Den nya länken är www.mangakailund.org See you there... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 16, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2007 Haha! Höll på att hoppa av stolen när jag följde den gamla länken. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 16, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2007 Haha! Höll på att hoppa av stolen när jag följde den gamla länken. :P zOMG du kunde väl varnat!? Vart tvungen att klicka på den också nämligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 16, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2007 Förlåt mig Dread! Du får skicka terapi-räkningen till mig. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg