Skatan Milla Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Här är en karaktär som jag bestämde mig för att skapa idag. Ingen aning om vad jag ska ha henne till. Kanske Void om jag orkar. Nu har jag gjort ett par ändringar som folk ville se. Här har ni Siria v 2.0. Siria v2.0 Den gammla för jämförelse: Siria Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Snygg häcksax XD. ARmbågen ska sitta längre upp på armen. Och det skulle se bättre ut om fötterna pekade ut mer "isär". Jag ser att du har tagit håret från den där tjejen i Bleach med XP. Designen var väldigt intressant iaf. Väldigt varierande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Jag tycker i princip som Mustela, även angående fötterna. Om du provar stå som hon (stå rak i ryggen titta rakt fram) så bör du märka att det känns onaturligt att ha fötterna raka. Så känns det i alla fall för mig, dum som jag är har jag själv inte tänkt på att rita fötter så förrns nu faktiskt. Snyggt jobbat! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Om jag skulle ge kritik så blir det på designen. Personligen så tycker jag de så kallade öronen ser malplacerade ut. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Snygg häcksax XD. ARmbågen ska sitta längre upp på armen. Och det skulle se bättre ut om fötterna pekade ut mer "isär". Jag ser att du har tagit håret från den där tjejen i Bleach med XP. Designen var väldigt intressant iaf. Väldigt varierande. Jag lade inte ens märke till det med armbågen förns du nämnde det nu o.O Nackdelen med att rita mitt i natten antar jag ^^; Det med fötterna har då också rätt i, skall tänka på det f.o.m nu. Och ja håret är inspirerat från bleach, det var kärlek vid första ögonkastet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 stel pose och brösten ser abnormala ut bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
time stranger Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Jättefin!! önskar jag också kunde måla kroppar:(.. iallafall är det någon som vet vad staden heter där Daisuke Niwa bor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 stel pose och brösten ser abnormala ut bara håller med honom och fötterna tycker ja skulle va lite med vända utåt (ser nästan ut som om hon skulle va "toanödig" :S) annars så var teckningen helbra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Du borde verkligen försöka sluta med domdär öronen Milla. Annars snygg karaktärsdesign. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 nu har jag lyssnat på vad ni har sagt så här kommer en uppdaterad version av det jag kunde ändra utan att behöva rita om för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Bättre! Men underarmen är fortfarande för kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 stel pose och brösten ser abnormala ut bara japp, dom hänger för mycket ner... du ska tänka dig en liksidig triangel mellan där bröstvårtorna ska ligga och vahetere du vet den där gropen som sitter under där halsen börjar.. edit: hmm det vart ju en liksidig triangel men jag tycker ändå att dom sitter konstigt... tycker dom sitter lite för högt uppe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 japp, dom hänger för mycket ner... tycker dom sitter lite för högt uppe Men nu får du ta och bestämma dig karl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 ingen volym på brösten,det ser ut som hon har två pappskivor som bröst, skugga dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 stel pose och brösten ser abnormala ut bara[...] hmm det vart ju en liksidig triangel men jag tycker ändå att dom sitter konstigt... tycker dom sitter lite för högt uppe De sitter för tätt ihop. Ut med dem på sidorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 Det var en himmla bröst fixering i den här tråden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Det var en himmla bröst fixering i den här tråden ^^ Vad hade du räknat med? Klart att nördarna lägger mest märke till fel på de ställen där de kollar mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 Notera att jag inte skrivit nåt hitils. :) I plead inocence Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg