Mustela Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Okej, skulle slänga in en förfrågan på vilken spel jag skulle inhandla inför spelhelgen med kompisarna. Men så tänkte jag att det kan bli några sådana här trådar i en forumdel efter ett tag. Så varför inte samla alla tips osv. i en tråd? Där man kan tipsa själar som gått vilse i spelutbudsdjungeln. T.ex. Person A säger "jag behöver ett nytt spel att spela, men jag vet inte vilket. Jag är sugen på blablabla...". Person B säger "Då kan jag rekomendera blablabla... ty det är är bra blablabla och blablabla..." etc. etc. -------------------------------------------------------------- Right, jag skulle gärna ha hjälp med att välja mellan Donkey Konga 2 och Jungle Beat. Spelkompisarna är galna i trummorna. Vi kommer vara några stycken som spelar så ta med den faktorn. ;) Okej! Bara att tipsa på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Okej, man kan inte spela mer än en spelare på Jungle Beat så om tanken är att du och dina kompisar ska spela tillsamans är Donkey Konga ett självklart val. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Var och köpte konga 2 idag... tack för alla svaren jag inte fick i tid... :P Hoppas tråden kommer till användning iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Skulle vilja ha ett RPG på min GBA, fast jag vet inte vilket. Antingen nåt FF, Golden Sun eller Phantasy Star. Vilket ska jag välja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Skulle vilja ha ett RPG på min GBA, fast jag vet inte vilket.Antingen nåt FF, Golden Sun eller Phantasy Star. Vilket ska jag välja? Jag har bara spelat Golden Sun, så jag vet inte hur bra det är jämfört med det andra. men om du väljer GS så kommer du bli nöjd i alla fall kan jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg