Hampe Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 YAY!! Inte många dagar kvar nu.. närmare bestämt 15 dagar innan Mario Kart DS och Ninty's Wi-Fi dongle släpps i Sverige. Själv har jag redan förhandsbokat ett exemplar (och jag får en Mario Kart stylus :> ) så den 25 november gäller det! Hur det blir med donglen får jag se. Hursomhelst, är det mer folk på forumet som kommer att köpa? Och isf. kanske vi kan köra med varandra :P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Var förbokade du detta? Har själv totalt glömt bort MK DS(hur nu detta kan komma sig). Tack vare din påminnelse så måste jag nu skaffa det.. Kommer bli väldigt intressant att se hur wi-fi:n utvecklas.. är den enda i min kompiskrets som har en DS för tillfället.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Var förbokade du detta? Har själv totalt glömt bort MK DS(hur nu detta kan komma sig). Tack vare din påminnelse så måste jag nu skaffa det.. Kommer bli väldigt intressant att se hur wi-fi:n utvecklas.. är den enda i min kompiskrets som har en DS för tillfället.. Jag förbokade mitt ex. på EB Games (tradition i Umeå). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg