Cupcakeillon Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 är det farsdag på söndag (och en påminnelse till er som glömt). Jag skulle behöva lite hjälp för jag undrar om någon av er japanska kunnande människor kan säga mig vad nåt i stil med "ha en bra farsdag" är på japanska ^^'.. Bara undrar, tacksam för all hjälp jag kan få! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 är det farsdag på söndag (och en påminnelse till er som glömt).Jag skulle behöva lite hjälp för jag undrar om någon av er japanska kunnande människor kan säga mig vad nåt i stil med "ha en bra farsdag" är på japanska ^^'.. Bara undrar, tacksam för all hjälp jag kan få! ^^ Det skulle jag också villja veta! Den japanskakunniga personen kanske även kan skriva detta i Kanji? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Nu vet jag inte om Fars dag finns som tradition i japan men direktöversatt blir det något i stil med "otousan no hi ni omedetou gozaimasu" (~Grattis på fars dag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg