FallenAngelII Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Läs mer här: http://www.usf.dk/index.php?page=ssbm.php Vägbeskrivning: Länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 I Uppsala, minnsan? Se där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Kunde det inte vara mer turneringar mer åt mitt håll? T.ex. Göteborg Aja, ni får ha så kul. Ge dem en ordentlig omgång! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Göteborg har ju haft två stora, Renaissance of Smash, och 5 mindre (Smash Kungälv). Och alla bara iår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 På min gammla skola också :) Hade fö ingen aning om att det fanns en spelförening i Uppsala. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 På min gammla skola också :) Hade fö ingen aning om att det fanns en spelförening i Uppsala. Så du kommer? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Göteborg har ju haft två stora, Renaissance of Smash, och 5 mindre (Smash Kungälv). Och alla bara iår. åfan. Vart tusan får man reda på om såna här event förutom i detta fallet? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 På min gammla skola också :) Hade fö ingen aning om att det fanns en spelförening i Uppsala. Så du kommer? ;) Tveksamt :PDels så är jag inte så stormförtjust i SSBM, sen har en kompis lånat spelet så jag hinner inte träna :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Vi har Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 också :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Ta med SCII så har vi en deal ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Öh... jag kan ta med mig Soul Calibur III, men då behöver vi en moddad PS2:a. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg