Skatan Milla Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Jag fick en oväntad lust att rita idag men jag kom inte på vad. Jag tänkte länge men kom ändå inte på något så jag gjorde det jag brukar göra vid dom tillfällena, rita en redan befintlig karkatär. Fredia var den jag bestämmde mig för, men jag var inte alls nöjd med hur hon såg ut, nej hon skulle ha ett nytt utsende. Och så blev det. Fredia Redesigned Hennes huvud är lutat en bit framåt, hon har inte skaffat sig världen högsta bakhuvud ^^; btw, om ni vill veta hur hon såg ut förut får ni leta igenom konstplanket, för jag orkar inte ó.Ò Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Allting ser bra ut förutom axlarna och ögonen (lite). Tror axlarna är lite väl bred och har lite underlig 'sluttning'. Designen var det inga som helst fel på. b(^.^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 lite stel pose kanske och halsen ser abnormal ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Syggt! fina kläder :D men högra foten ser större ut än vänstra fast högerfoten är längre bort..hmm,. tänk på det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Japp hennes högra fot är längre bak, dock så blir jag mer och mer onöjd varje gång jag tittat på bilden, måste göra en ny snart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Jo, men jag menar att den borde vara mindre än den vänstra inte större:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Ah då förstår jag, såg inte det innan. Jaja, skall rita något nu tror jag så jag hoppas det blir bättre med den bilden då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg