PokaSorM Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Hej! Mins du Spy vs Spy från 1988? det är jättekul spel jag blev intresserad av deras Serie MAD jag vill också ha Spelet av dom XDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Jag minns det. Vadå, är det någon remake på gång, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Det gamla spelet var himla bra, spelade det på C64 mot brorsan. PS2-spelet var ingen höjdare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Nej, X och Y ska vara tvådimensionella som i Prohias serier. Peter Kupers övertagande var dock ett riktigt bottennapp, ungefär som Tom & Jerry blev på 70-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 En klassiker :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 tja jag vet inte hehe... men jag gillade deras Serie MAD XDDD jag skulle vilja spela på PS2 eller fall ^____^ jag har alltig undrat varför dom två är ovänner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Det är bara så det är. Den ena är svart, den andra vit -klart som korvspö att de blir ärkerivaler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Dom är spioner tillhörande olika fraktioner under Kalla Kriget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 Jag har det på en emulator där man spelar NES spel detta är ett väldigt kul spel. Bara att det hakar upp sig ibland... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 13, 2005 Anmäl Share Skrivet november 13, 2005 Spelade också på C64 mot min kusin. Var riktigt kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 va bra!^^ då vet jag det ^^ hur för sig dom är ju Spyoner det hade inte jag tänkt XDDD så dum jag e eller hur XDD dom har ett Grymt Skratt på 8-bit XDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Hej!Mins du Spy vs Spy från 1988? det är jättekul spel jag blev intresserad av deras Serie MAD jag vill också ha Spelet av dom XDDD Svenska MAD har väl lagt ner för typ, tredje och sista gången tror jag. Spy vs Spy var hursomhelst ändå inget bra längre, blev trist när skaparen dog och nån annan tog över. Gamla MAD-tidningar kan dock vara värda att kolla in, inte bara på grund av Spy vs Spy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 tog över O_o det var taskit. jag märkte det för att det är inte lik sig heller på Spy vs Spy på PS2 även att jag har inte spelat det så ser man ju -.- men då förstår jag eller fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet december 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 En fråga. Vad hanlar Spy vs Spy på PS2 om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg