Hoppa till innehåll
Anime.se

Final Fantasy III (NDS)

Jocke
 Share

Rekommenderade inlägg

Detta är en av anledningarna till att jag planerar att skaffa DS. Kan någon säga vad de tre kemi-flaskorna nere i hörnet är till för? Liv/Mana/??? kanske...?

Kan det inte bara vara någon logga eller så för edom som har tagit fottona? För om man tittar på fodralet så finns där exact samma bilder fast i lite dåligare kvalité och dom har inga såna flaskor..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj! Stenkul!

Trean är ju ett av de allra bästa FF som släppts! Det och femman är riktiga storfavoriter. Det har seriens bästa slutbossmusik´.

Undrar hur de gör med sista grottan, som var äckellång och hade en (1) sparpunkt...

Ännu en anledning att skaffa en DS. DS:en äger verkligen fetastort.

Ojoj. Igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste erkänna att den sista grottan var en riktigt avskyvärd håla. Jag har faktiskt aldrig klarat den utan att fuska (en rom, på den tiden man inte kunde spela såna spel på japanska pga språkförbistringen), men nu har jag skaffat spelet på kassett, så nu kan jag inte längre ta till den utvägen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj oj oj! Stenkul!

Trean är ju ett av de allra bästa FF som släppts! Det och femman är riktiga storfavoriter. Det har seriens bästa slutbossmusik´.

Undrar hur de gör med sista grottan, som var äckellång och hade en (1) sparpunkt...

Ännu en anledning att skaffa en DS. DS:en äger verkligen fetastort.

Ojoj. Igen.

Ja, femman är otroligt underskattat, inte alla som verkligen orkar klara det heller, ja slutbossmusiken är bland dem bästa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, femman är otroligt underskattat, inte alla som verkligen orkar klara det heller, ja slutbossmusiken är bland dem bästa :)

Gah! jag minns inte den musiken. >_<

Inte orkat klara fem..? Jodå, det går ju framåt nästan av sig självt. ^^

(har annars haft problem med fyran som jag tycker är en aning segt...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(har annars haft problem med fyran som jag tycker är en aning segt...)

Va? Fyran är ju det kortaste av alla FF i hela serien! Hur kan det vara segt? Jag satt som på nålar hela vägen igenom.

Men jo... det är sant. Slutgrottan är ganska seg.

Det är väl så att man är mest förlåtande till det man såg först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter