Jocke Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Nya screens på kommande FF3 till DS:en, exciting times indeed.. Vore trevligt med grafiska uppdateringar på FF6 också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Jag ryser av lycka när jag ser dessa bilder :D Jag måste verkligen skaffa en DS.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Yes! Äntligen kommer 3:an ut (igen). Nu är det allt dags att skaffa sig ett DS :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Kunde de inte bara gjort alla omgivningar förrenderade? Svårt att avgöra om den inte är det på bilden där karaktären vandrar i byn, men exempelvis i affären och i grottan ser det ganska 3D-aktigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Hm, det här ser ju skoj ut... =) Ännu en anledning att köpa DS. ;) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marksman Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Trean har varit en av mina favoriter länge och nu tillslut kommer den med bättre grafik och så... kan inte vänta... måste ha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Detta är en av anledningarna till att jag planerar att skaffa DS. Kan någon säga vad de tre kemi-flaskorna nere i hörnet är till för? Liv/Mana/??? kanske...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Detta är en av anledningarna till att jag planerar att skaffa DS. Kan någon säga vad de tre kemi-flaskorna nere i hörnet är till för? Liv/Mana/??? kanske...? Kan det inte bara vara någon logga eller så för edom som har tagit fottona? För om man tittar på fodralet så finns där exact samma bilder fast i lite dåligare kvalité och dom har inga såna flaskor.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Oj oj oj! Stenkul! Trean är ju ett av de allra bästa FF som släppts! Det och femman är riktiga storfavoriter. Det har seriens bästa slutbossmusik´. Undrar hur de gör med sista grottan, som var äckellång och hade en (1) sparpunkt... Ännu en anledning att skaffa en DS. DS:en äger verkligen fetastort. Ojoj. Igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Jag måste erkänna att den sista grottan var en riktigt avskyvärd håla. Jag har faktiskt aldrig klarat den utan att fuska (en rom, på den tiden man inte kunde spela såna spel på japanska pga språkförbistringen), men nu har jag skaffat spelet på kassett, så nu kan jag inte längre ta till den utvägen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Oj oj oj! Stenkul! Trean är ju ett av de allra bästa FF som släppts! Det och femman är riktiga storfavoriter. Det har seriens bästa slutbossmusik´. Undrar hur de gör med sista grottan, som var äckellång och hade en (1) sparpunkt... Ännu en anledning att skaffa en DS. DS:en äger verkligen fetastort. Ojoj. Igen. Ja, femman är otroligt underskattat, inte alla som verkligen orkar klara det heller, ja slutbossmusiken är bland dem bästa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Ja, femman är otroligt underskattat, inte alla som verkligen orkar klara det heller, ja slutbossmusiken är bland dem bästa :) Gah! jag minns inte den musiken. >_< Inte orkat klara fem..? Jodå, det går ju framåt nästan av sig självt. ^^ (har annars haft problem med fyran som jag tycker är en aning segt...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 (har annars haft problem med fyran som jag tycker är en aning segt...) Va? Fyran är ju det kortaste av alla FF i hela serien! Hur kan det vara segt? Jag satt som på nålar hela vägen igenom. Men jo... det är sant. Slutgrottan är ganska seg. Det är väl så att man är mest förlåtande till det man såg först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Tycker att femman var segare än fyran, det var antagligen för att handlingen i femman inte var tillräckligt intressant föränn de kom till Galuf´s "hemtrakter" då det började ta fart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 http://www.gamespot.com/ds/rpg/finalfan ... id=6136795 Finally, FFIII will take advantage of the DS hardware, including the touch screen. In fact, Tanaka said that he plans to make the game completely playable with just the stylus. oj voj! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Ta en titt på den här bilden, jämförelser mellan gamla och nya FF3: - Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 woh Fan... >> måste skaffa ds nu.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Jag undrar hur det kommer se ut i Salonia. I Famicom-versionen står två arméer mot varrandra - helt stela, precis som om de skulle vara inredning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 tufft! hoppas dem gör en renovering på de övriga ff spelen också, då blir det böter på vägen till affärn å köpa dsn :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg