DubbelV Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Hallå alla Manga älskare ;) Jag letar manga i riktigt snygg ritstil med bra story. Typ Comic Party. Den serien är duktigt bra ritad! Nån som har nått att rekommendera ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Hallå alla Manga älskare ;) Jag letar manga i riktigt snygg ritstil med bra story. Typ Comic Party. Den serien är duktigt bra ritad! Nån som har nått att rekommendera ? :P Om du vill ha en serie om nördar så kolla in "Genshiken". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Vilken Comic Party menar du? För det finns ju två stycken ;) nr1 och nr2 Du kanske borde berätta det. Och något exempel kan jag nog inte ge för att jag har inte läst dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Ehm, hänvisar till denna tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg