zionux Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Vilka är dina favoriter?. Detta är mina Naruto Bleach Chobits det är inte så mycket som jag kan :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 hmm tror det finns en lika dan tråd !! Min lista är för lågn desutom ändras dom jämnt men finns alltid några serier som aldrig dör i mitt hjärta* Gundam seed & Destiny Elfen lied Maburaho Bleach hmm naruto men nja nja inte FILLERSEN >:) GTO kenshin Appleseed Detonator orgun shuffle mahoromatic Kimi ga Nozomu Eien macross Och många fler orkar inte rabbla alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scorpio Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Mina favoriter skulle nog bli: Noir Macross (robotech) Elfen lied Appleseed Kimi Ga Nozomu Eien Bleach Full metal Alchemist Ai Yori Aoshi Lägg dock märke till att det inte e i rang ordning och att jag nog har missat en del, men typ det dära är väl mina favoriter... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Mina är väl: Full Moon wo Sagashite Gravitation Fruits Basket Paradise Kiss Lain Just nu iaf.. tittar inte så extremt mycket på anime nu för tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Here it goes: Excel Saga Puni Puni Poemi Paranoia Agent Hikaru no go Full moon wo sagashite Genshiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marksman Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Här är mina: Azumanga Full Metal Alchemist GTO Fruits Basket Kimi Ga Nozomu Eien Excel Saga Mahoraba Futakoi Trigun To Heart Sen en hel del andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Min lista: (Ej i ordning) Kimi Ga Nozomu Eien Full Metal Panic! Hoshi no Koe Onegai Teacher FLCL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nauqo Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Själv titta man på anime som typ inget vet om ;P Anime serier Touch Miyuki Slow step Condor hero Listan som kommer är lite mer känd Hokuto No Ken(Fist of the North Star, eller "Ken the bear fist" ;P) GTO Kodocha(Kodomo No Omocha) Sexy Commando Mahoujin Guruguru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joho Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 eftersom marksman postade så måste väll jag också ta mig tid :D aja, här är dom iaf, utan inbördes ordning: azumanga pita-ten mahou shoujo lyrical nanoha ultra maniac 4 stycken får räcka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Några av mina absoluta favoriter, listar bara utan att motivera denna gång(tror vi haft 2-3 liknande trådar): Berserk Gungrave Great Teacher Onizuka Love Hina(Kände jag när jag såg den för väldigt länge sedan, var nog den andra animén jag såg, om jag skulle se om den nu tror jag dock inte att jag skulle tycka om den lika mycket. Jag drar mig till lite "mognare" serier nuförtiden) RahXephon Rurouni Kenshin(+Movie+OVA+OVA2, dvs allt om denne man) Kimi Ga Nozomu Eien Wolf's Rain Dessa får räcka, ingen speciell ordning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Hmmm låt se, Nausicaä of the valley of the wind (vet långfilm men ledde in mig på animens bana) Elfen Lied Maburaho Bleach Suzuka Ai yori aoishi + enshi Aishiteruze baby D.C.d.c + s.s DearS Yumeria Fantastic Children Last Exile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Här är en tråd några av er säkerligen misstänkt ha existerat men för slöa för att leta upp ;) http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=131&start=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Själv titta man på anime som typ inget vet om ;P Försöker du hävda att ingen vet vad Touch, Miyuki och Slow Step är? Vet hut, karl (eller qvinna, vad vet jag?) Mahoujin Guruguru Vem är du? Du kollar på Mitsuru Adachi-äg och Cirkelmagi Guruguru. Du MÅSTE vara någon jag känner! Kan de inte göra en animé på Valhajen (Jinbee)? Eller nä, kanske inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 hehe Zimeon har hittat en intressan person verkar det som :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 hehe Zimeon har hittat en intressan person verkar det som :D En ny lekkamrat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Själv titta man på anime som typ inget vet om ;P Försöker du hävda att ingen vet vad Touch, Miyuki och Slow Step är? Vet hut, karl (eller qvinna, vad vet jag?) Mahoujin Guruguru Vem är du? Du kollar på Mitsuru Adachi-äg och Cirkelmagi Guruguru. Du MÅSTE vara någon jag känner! Kan de inte göra en animé på Valhajen (Jinbee)? Eller nä, kanske inte. Det är väll inte så ovanligt, ser på Mahoujin guruguru med, har till och med mahoujin guruguru 2 spelet till snes :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Det är väll inte så ovanligt, ser på Mahoujin guruguru med, har till och med mahoujin guruguru 2 spelet till snes :) Jo, det är faktiskt ganska ovanligt, även om vi finns här och där. Haha, jag har både ettan och tvåan! Och jag har till och med klarat ettan! Det du! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 *host*liv*host* För övrigt måste Guruguruspelen verkligen vara ordentligt meta, jag menar, RPG:n baserade på manga/anime som parodierar RPG:n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Ginga Nagareboshi Gin (Silver Fang) OJ! Vilken överraskning! Tidningarna måste publicera detta alltså! O_o Men, jag har ju inte sett så mycket anime... Fins inte riktigt något som intresserar mig, och jag kan inte köpa importerade DVD:er eftersom våra DVD-spelare tyvärr inte klarar av det. Tsss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 -dragonball,z,gt(kommer alltid finnas i mitt hjärta) -bleach(följer animen ihärdigt)rekommenderas -hellsing(alucard är cool) -one piece -full metal alchmist(dåligt slut på animen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raoul Duke Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Cowboy Bebop Fullmetal Alchemist Bleach Boogiepop Phantom Lain Elfen Lied Fruits Basket Kan inte komma på fler för tillfället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Disfear Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 chobits onegai teatcher love hina dna2 och i my me strawberry eggs är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Mja, det känns svårt att göra en rättvis lista som inte är meterlång, men de som jag verkligen har lagt på minnet är: Rurouni Kenshin OVA1 Serial Experiments Lain Kino's Journey Otogizoushi Gankutsuou Great Teacher Onizuka ...sen finns det en myriad av serier och filmer som i mina ögon är nästan lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiziz Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Okej, nu skall grävlingsfasonerna försvinna... så här ska jag skriva en krumelur :P Favoriter, ja de är ju mer begränsade än alla bra serier man har sätt. Favoritserien är "Saikano"(She the Ultimate Weapon). Vist Kenshin eller Escaflowne i all ära, men Saikano är Bäst! Favoritfilmen är nog Princess Mononoke, Ninja Scroll, Armitage III eller Porko Rosso. Har svårt att välja där. Sen har jag sätt otaligt många andra bra serier och filmer som måste ses, men ska man sätta hallonen på glassen så är det nog dessa ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 bästa animen... finns så många genre att välja mellan så man får yrsel! *s* men dom som lagt sig till mitt hjärta e några speciella som får igång mig och de är Hajime no Ippo (ska spara så jag kan köpa alla orginalen), Hack//sign (första serien jag såg helt), last exile (för kort!), genshinken (satte sina spår) och sist men inte minst full metal panic fumoffu (kan bara skratta till den!). när det kommer till film så måste jag ta Akira för de va en av dom första jag såg med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg