FallenAngelII Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 OK, hoppas det här inte strider mot reglerna. Om det gör det får nån moderator editera bort länken, men, men. Lendai har nu laddat upp mitt bidrag till AMV-tävlingen på UppCon. Detta är dock en lite förlängd version med en öppnings- och slutsekvens som presenterar bidraget (eftersom bidragen skulle vara korta visades en kort version på UppCon). Dock innehåller denna version allt som den version som visades på UppCon innehöll. Den har bara lite mer i sig ;). Den dock lite stor, 80 meg stor, för att minimera förlusten i kvalitet. Här är länken Och ifall moderatorerna tar bort länken: Adda mig på MSN: fallenangelii@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Bra att det inte är någon kvalités förlust ^^, röstade på dig eftersom du kramade på mig utan att jag hann se den :> Både rolig, gullig och söt. Nu måste jag hitta sauske & naruto doujin, trodde inte de skulle vara söta ihop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Naruto :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Den var bra och en väl värd vinnare. Det enda jag störde mig på var alla dessa in och ut-tonigar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joho Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Underbar AMV, en av dom bästa jag sett :) även fast jag inte gillar naruto så är den helt fantastisk :D. tack yuna ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 AMV:en kan inte hittas på servern ... T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Ja, Lendai tog ner länken. Bandwidthen blev uppanväng XD. Jag ska Yousendit:a den imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Ja, Lendai tog ner länken. Bandwidthen blev uppanväng XD. Jag ska Yousendit:a den imorgon. Jag vill gärna se den :-/, kan du lägga upp den nån annanstans? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 det var bilderna som drog all bandbredd, inte videon... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Bra jobb med videon, riktigt stilful även om jag tyckte det var lite väl mycket bilder och text före och efter själva videon :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg