Sagara Skrivet mars 11, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 Berserk Den som säger nåt annat vet inte vad han/hon talar om. Varje bildruta är ett mästerverk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Yotsuba&! Det finns en salig rad suveräna mangor, och jag nekar inte till att Berserk är en av dem, absolut inte. Nausicaä, GUNNM, En mask av glas, Maison Ikkoku. Favoriterna är många. Men det finns det som bara lyckas på så många fler nivåer ner, som går från kul serie till bra serie till överbra serier och till så förbannat asans överbäst serie att allt annat plötsligt bara falnar bort och blir blekt och hjärnan kollapsar i fullkomlig beundran av ett fulländat mästerverk. Yotsuba&! Det är inte bara en serie. Det är fantamig svaret på meningen med livet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Yotsuba&! Det finns en salig rad suveräna mangor, och jag nekar inte till att Berserk är en av dem, absolut inte. Nausicaä, GUNNM, En mask av glas, Maison Ikkoku. Favoriterna är många. Men det finns det som bara lyckas på så många fler nivåer ner, som går från kul serie till bra serie till överbra serier och till så förbannat asans överbäst serie att allt annat plötsligt bara falnar bort och blir blekt och hjärnan kollapsar i fullkomlig beundran av ett fulländat mästerverk. Yotsuba&! Det är inte bara en serie. Det är fantamig svaret på meningen med livet. Jag måste nog hålla med till 100% på den där :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Just nu bråkar Berserk, 20th Century Boys, Yotsuba&!, Hellsing och GUNNM: Last Order om mitt tyckes förstaplats. Det lär inte bli något slut på stridigheterna inom den närmsta framtiden. : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Det lär inte bli något slut på stridigheterna inom den närmsta framtiden. : Lycka till med att ens enas om kriterierna. :P För mig är nog Nausicaä bäst. Den har mer "djup, komplexitet, kvalitet" än någon annan manga jag läst - vilket förstås är alldeles för lite för att anta att det inte finns eller kan finnas något bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 jag skulle svara: One Piece Alla förstår det inte, men om man är lika långt fram som jag och dessutom följer den varje vecka, och så självklart är det så härligt att se Oda´s kärlek till sin egen serie, den lyser verkligen igenom. hajime no ippo Vad mer kan man säga, efter 66 lästa volymer, otroligt bra. Death Note Ett mästerverk tills då XXX(ni vet vad)XXX, efter det så har den aldrig riktigt kommit upp i samma klass, men otroligt skicklig och smart måste jag säga. Hälsa mig förövrigt tillbaka efter lång tids frånvaro :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drusila Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 Absolut bästa mangan enligt min åsikt måste vara Reservoir Chronicle Tsubasa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg