Nightfaerie Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Vilken är den bästa? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Yumiko Jigoku. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Inte DBZ iaf. Detta visar min "Kärlek" för DBZ X) Aja, det kan vara... um... jag vet inte um... Inte DBZ iaf umm... *tänker vidare* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Berserk är helt klart i topp tillsammans med några andra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Självklart är min list-etta NEGIMA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ming Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Vilken är den bästa? ^^ Av dem jag har läst: Nausicaa of the Valley of Wind. Följd av Barefoot Gen, Buddha, Ikkyu och En oduglig man. Mest nyfiken på: Moto Hagios långa oöversatta serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Är inte den här tråden en repris på denna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 inte egentligen för den du hänvisar om är tips till bra mangor, här är det bara den bästa som gäller... On topic: Gantz är osså ett guld ägg i manga världen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 inte egentligen för den du hänvisar om är tips till bra mangor, här är det bara den bästa som gäller...Det är ändå en extremt onödig tråd.När man postar om bra mangas så nämner man självklart den man tycker om bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Ginga Nagareboshi Gin, känt som Silver Fang i norden. Animen äger, likaså gör mangan, den kanske tillockmed äger mer. btw, tror det fins en liknande tråd. =/ inte säker dock, bah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Battle Angel Alita eller Ah! My Goddess Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Vagabond och Berserk läser/gillar inte många shonen mangor men den bästa shonen skulle nog vara HxH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaolla_91 Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 SJÄLVKLART e de den klassiska Sailor Moon å Love Hina;P :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Battle Angel Alita, beserk eller.... King of bandits Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Gillade inte Battle Angel Alita. men även Gantz är hel skön Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mudhoney Skrivet november 23, 2005 Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 Negima! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Slam Dunk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Hmm... Ja, det är rätt svårt, men jag kan i alla fall lista ettan, tvåan och trean. 1.DB 2.Battle Royale 3.Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Ni får gärna motivera era val också Själv måste jag säga Berserk, som jag älskar mer för varje volym jag läser. Kvalitén på mangan är så oehört hög, allt från de detaljrika bilderna till de fantasifulla karaktärerna och miljöerna. Efter att ha läst 29 volymer av mangan kan jag bara konstatera att jag är mer lyrisk än någonsin när det gäller serien. Några andra mangatitlar som ligger mig varmt om hjärtat är Battle Angel Alita, Nausika från vindarnas dal och Beck. Finns många andra, fast man kan inte nämna alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Death Note och Loveless även Fruits Basket är härlig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lanje Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Hmm, jag gillar Yuki Kaoris "God Child", men det beror nog mycket på att den utspelar sig i ett mörkt och dystert 1800-talsLondon, och innehåller en mängd mordmysterier. Annars tycker jag att Naruto slår det mesta faktiskt. Och förresten, Peace Maker Kurogane är hur bra som helst. Men det är den manga jag uppskattar just nu; det kan ju ändra sig med tiden. Och det är ganska svårt att jämnföra manga från olika genrer, eftersom man ofta gillar dem av olika anledningar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Själv tycker jag Genshiken. En extremt härlig manga. Vem älskar inte ett gäng med otakus? Humorn i serien är av den typ jag gillar. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Berserk utan tvekan. Den är riktigt bly tung och storyn och personerna genom serien är väl genom tänkta och att den är snygg som satan är ju ett plus. Sedan Hajime No Ippo. En boxnings manga med bra story och en intressant huvudperson och Takamura*. *=Läs, så förstår ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Battle Angel Alita tätt följt av Battle Royale Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Hajime no Ippo, jag har läst 66 volymer och aldrig tyckt att den har varit i närheten av seg. Jag avgudar den mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg