Reynolds Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Har inte så mycket teckningar upladdat på datorn och de är inte så bra men tänkte jag kunde posta en siluet bild jag har gjort på min vägg =) http://i17.photobucket.com/albums/b60/b ... gunvgg.jpg och för er ro fans ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 1. Siluettbilden var jäkla cool asså. 2. Är det Vash från Trigun på bilden(siluettbilden)? 3. Vad jag vet så har du postat typ... för stor bild tror jag, + att det var 2, men den andra är ju rätt liten men den stora var rÄtT big om man säger så xDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Riktigt cool väggmålning! Skulle vilja göra något liknande själv faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 och för er ro fans ^^ http://i17.photobucket.com/albums/b60/b ... loween.jpg YAY! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Btw, märkte nu på länken att det var TriGun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 OOO, sööt pumpa! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Wow, Vash och Wolfwood, snyggt, förbannat hårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 xD en poring-pumpa. Bra ide :D ännu en trogen ro spelare eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Är RO Ragnarok Online eller? Plz att det är det, annars kommer alla skratta!! (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 ja, det är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet november 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 1. Siluettbilden var jäkla cool asså. 2. Är det Vash från Trigun på bilden(siluettbilden)? 3. Vad jag vet så har du postat typ... för stor bild tror jag, + att det var 2, men den andra är ju rätt liten men den stora var rÄtT big om man säger så xDD den är precis 500px bred ;D som det stod att den fick vara =) Och tack för alla skyssta kommentarer =) och ja jag är trogen ro spelare :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 1. Siluettbilden var jäkla cool asså. 2. Är det Vash från Trigun på bilden(siluettbilden)? 3. Vad jag vet så har du postat typ... för stor bild tror jag, + att det var 2, men den andra är ju rätt liten men den stora var rÄtT big om man säger så xDD den är precis 500px bred ;D som det stod att den fick vara =) Och tack för alla skyssta kommentarer =) och ja jag är trogen ro spelare :3 Oooh, that's pretty ball... Ok, så det var Ragnaröker hasch online Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Så grym! Hur ritade du den på väggen? Och vilken färg fick du använda? Väggfärg? Najs pumpa dessutom :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Iih, jag har faktiskt velat ha något liknande på min vägg. Fantastiskt snyggt är det ;D och för att kommentera pumpan: Popopopopopoporing~!<3 Underbart söt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Ojoj... Verkligen snygg vägg! ^^ Och super Kawaii pumpa! X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Schjyst väggmålning. Och snygg pumpa också. Kanske göra något liknande tills nästa Halloween ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 den där vägg målningen är precis vad jag behöver i mitt rum den är skit snygg asså ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 12, 2005 Anmäl Share Skrivet november 12, 2005 yeah, cool vägg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 fin målning, men herregud människa vad har du gjort med din dator??? (<- retorisk fråga) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reynolds Skrivet november 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 23, 2005 gjort med min dator? förutom att slängt in den i ett chassi och sprayat -=b3rtil=- på den inget...är inge skal på den nu för den blir så varm då >< Och tack för komplimangerna =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg