FallenAngelII Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 (För övrigt var jag den ena korta, mörkhåriga arrangörs-asiaten, som dock inte såg trendig ut.) Är jag den andra då? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Immortelle Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 (För övrigt var jag den ena korta, mörkhåriga arrangörs-asiaten, som dock inte såg trendig ut.) Är jag den andra då? XD Haha, nej, faktiskt inte. Jag syftade på Miriam. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Måste faktiskt hålla med om att hon såg rätt trendig ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattfisk Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Ja det är hemskt. Går inte för sig att se så där stylad och trendig ut om man är nörd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 (För övrigt var jag den ena korta, mörkhåriga arrangörs-asiaten, som dock inte såg trendig ut.) Är jag den andra då? XD Haha, nej, faktiskt inte. Jag syftade på Miriam. ^^ *Slår på dig* För övrigt har Lendai lagt upp min AMV nu. Skapar en ny tråd för den >_>'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet november 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Massa nya bilder uppladdade på http://www.uppcon.com/?page=bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Hurra, hittade mig själv :) http://www.uppcon.com/05/photos/niklas/uppcon05_1-3nov_niklas_028.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Hurra, hittade mig själv :) http://www.uppcon.com/05/photos/niklas/uppcon05_1-3nov_niklas_028.jpg Vilken av dem är du? Rita en ring och lägg in igen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Hurra, hittade mig själv :) http://www.uppcon.com/05/photos/niklas/uppcon05_1-3nov_niklas_028.jpg Jag vet vart han är :D Får jag säga? Får jag säga? *barnslig* ^^ edit: http://www.uppcon.com/05/photos/niklas/ ... as_029.jpg Hittade också mig själv ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Hurra, hittade mig själv :) http://www.uppcon.com/05/photos/niklas/uppcon05_1-3nov_niklas_028.jpg Vilken av dem är du? Rita en ring och lägg in igen. :P Jag är killen med mössan som det står "Skatan Milla" på ^^ ännu en bild med Kakan på, längst bort till höger: Länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Jag är med på två bilder! :D Jag ser även snubben som jag nästan spöade i Halo 2 ^^ (han som har t-shirten där det står "We all have our dark sides", tror iaf att det står så :P). Han verkade vara värsta gamern typ, han hade nån arkadkonsoll med sig som han använde när han spela Guilty Gear så jag drar slutsatsen av att han var en gamer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Förresten, vad hände med hela speedmeeting-grejen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Förresten, vad hände med hela speedmeeting-grejen? Vi arrangerade den när det var tillräckligt med folk, tror den tom kördes 2-3 gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ComicCave Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 jag var med en gång =) . väldigt spännande men hade nog vart roligare med 5 min , även om temat var 2 minuter, man han inte riktigt med att lära känna personerna över huvudtaget =). men det var jätteroligt ändå =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Förresten, vad hände med hela speedmeeting-grejen? Vi arrangerade den när det var tillräckligt med folk, tror den tom kördes 2-3 gånger. Jahapp, vart då?Det stod ju inte med på schemat :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Förresten, vad hände med hela speedmeeting-grejen? Vi arrangerade den när det var tillräckligt med folk, tror den tom kördes 2-3 gånger. Jahapp, vart då?Det stod ju inte med på schemat :/ Nej, det var för lite folk först, ingen som vågade ^^; så vi sköt up det och sedan skrev vi på projektorn ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Speedmeetingen var jätterolig, var med 2ggr. Pratade med massa roliga nördar. :D Fast, ja, allstå.. "hjälpfrågorna" eller vad man ska kalla dem var ju aningens.. udda.. Fick iofs inte denna själv men hörde talas om den, "Är Lendai snygg eller sexig?".. WTF? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ComicCave Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 jo men var det inte en annan skum också med zlatan och nån person som man aldrig hört talas om . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet november 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 det fanns även "var arrangörerna höga när de skrev frågorna?" det spårade ut lite.. kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Jag kräver kramrelaterade Yuna-frågor nästa gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Åh vad det var roligt på Uppcon! Jag höll mig mest till spelrummet ^^ Så roligt med turneringar, var med i Tekken5, DoA3, SC2 och Halo 2. DoA3 hade jag knappt ens tänkt att vara med i eftersom jag är så dålig på det spelet, men så hamnade jag i finalen O_O Plusisar Mer spel än på förra uppcon, nu hann jag spela en del SC2 innan turneringen => Åka taxi till och från Bergaskolan => Mer saker att köpa denna gången Mjukare stolar i bion Minusisar Scenen, såg inga cosplayare >_< Ingen cafeteria ;_; För lite stolar på så många människor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ki Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 - Att man blev tvungen att ringa Forehead och fråga vart arrangörerna var. Vi blev utslängda från Linnéskolan för att ingen kom i tid...... Anledningen till att folk blev utslängda var att en vaktmästare (från en annan skola... >_>) inte blivit informerad om övernattningen, vilket uthyrningsanvarig på skolan borde ha sett till att han blivit. Vanligtvis brukar klassrummen vara uthyrda till en annan skola på kvällstid och pga. dålig information sprang det omkring lite olika förvirrade vaktmästare första kvällen >_>; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Nu väntar vi bara på skuttywans gruppbild :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirage Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Det skulle vara insläpp till sovsalarna vid vissa tider och innan det så skulle ingen komma in. Det går inte att öppna sovsalarna varje gång någon av 800 besökare känner för att sova. Till erat försvar så verkade det inte som om besökarna blev informerade om det så då kunde ni inte rå för det. Men det var nog ingen av arrangörerna som "bara vara där för att få gratis inträde och skryta över sin crew tröja" då alla jag såg jobbade som tokiga och det var antagligen därför det tog sån tid innan någon kom och öppnade. Du får tänka dig in i hans situation. Han hade antagligen jobbat väldigt hårt och stressat runt i många timmar och sen blir han ivägskickad för att öppna en sovsal för att några besökare är där innan den egentligen ska öppna och när han kommer dit så klagar dom på att han tog sån tid. Det är lätt hänt att man är mindre trevlig vid sånna tillfällen. Och visst det är dåligt att ni blev tvugna att vänta i två timmar. Antingen så borde man skickat något direkt eller sagt åt er att den inte öppnade innan den gjorde. Vi var där en halvtimme efter vad de hade sagt att de skulle öppna sovsalarna för att undvika att stå och frysa men får göra det ändå. Och jag fick inte intrycket av att han jobbat hårt när han säger att han ville se på karaoken och missade massa annat kul. Tänk till innan du väljer att vara med i crew då. >_< Och om det är ett sådant himla problem med att arrangörerna har mycket att göra, varför inte ha bestämt folk iförväg som är till för att öppna sovsalarna och inte har massa annat att göra? Hursomhelst, hoppas ni tänker på det tills nästa gång. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet november 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Vi var där en halvtimme efter vad de hade sagt att de skulle öppna sovsalarna för att undvika att stå och frysa men får göra det ändå. Mirage, vilken sovsal pratar du om, och vilken natt? Så ska jag kolla upp det med den berörda personen och se till att det inte händer igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg