Urax Skrivet november 1, 2005 Anmäl Share Skrivet november 1, 2005 Hjälp mej jag håller på att ta livet av mej. Hittar ingenstans där jag kan köpa/läsa death note. Har läst till avsnitt 72 och tänker inte betala för scanlators. Synd att man inte kan läsa japanska då skulle livet var så mycket lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet november 1, 2005 Anmäl Share Skrivet november 1, 2005 www.jagskickarettpmtilldig.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Actually, det finns en butik i stockholm som säljer Jump! weekly där Death note går Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Den ska väl komma ut nu i november? eller har jag virrat bort mig totalt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Oh nice, det är en Manga jag måste skaffa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Betala för scans? WTF vart har du snurrat vilse... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Betala för scans? WTF vart har du snurrat vilse... vem skulle betala för scans? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 tydligen threadstartern Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2006 Lite gammal tråd att dra upp kanske... Anyway, Death Note finns åtminstone att få tag på som pocket nu (på engelska) ifrån VIZ. Går att köpa på SfBok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Ska jag till och med köpa, de första volymerna är guld, vill gärna ha dem i pocketform. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 Hela serien är guld, trots att somliga tycker att den borde avslutats efter en viss *SPOIL* incident där en viss *SPOIL Host SPOIL* person dör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 jag tycker den borde ha slutat där, för då skulle serien vara ett oklanderligt mästerverk, menmen, den fortsätter och den är spännande men en del går förlorat... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 "Those who never lie" har "weekly updates" me DN kapiteln. Själv är jag rätt förtjust i fortsättningen och Near o Mello. Death Note kommer ju även bli film, två filmer som kommer nu till sommaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg