kakan Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 Har börjat se på Eyeshield 21 (har sett 2 avsnitt hittills) och jag kan utan att överdriva säga att jag älskar den :D Det är för mig den första sportserien inom anime/manga och jag har alltid trott att sportserier ska vara trista men tji fick jag ^^ Den är rolig, den har intressanta karaktärer och är mycket underhållande. Hiruma är en favoritkaraktär måste jag få avsluta med att säga xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Himura är en favoritkaraktär måste jag få avsluta med att säga xD Hiruma menar du nog. :) Himura för tankarna åt Rurouni Kenshin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Det är för mig den första sportserien inom anime/manga och jag har alltid trott att sportserier ska vara trista men tji fick jag ^^ Den är rolig, den har intressanta karaktärer och är mycket underhållande. Ett tips är att du också kollar in Hajime no Ippo om du nu inte sett den. Även det är en sportserie som är "rolig, har intressanta karaktärer och är mycket underhållande". :P Men vad är denna Eyeshield 21 för serie? Vad är det för typ av sport? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Det är om amerikanskt fotboll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Jo jag har också sett 2 avsnitt av den men jag har läst 78 kapitel av mangan. Jag måste erkänna att den är rolig, har en okej story om en lite cliché men det funkar och karaktärerna är intressanta. Jag har skapat en tråd om denna serie i manga sektionen på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Himura är en favoritkaraktär måste jag få avsluta med att säga xD Hiruma menar du nog. :) Himura för tankarna åt Rurouni Kenshin. ^^ Haha, var nog trött igår, det är klart jag menar Hiruma. Tackar för rättningen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Ett tips är att du också kollar in Hajime no Ippo om du nu inte sett den. Även det är en sportserie som är "rolig, har intressanta karaktärer och är mycket underhållande". :P Absolut, Eyeshield 21 är bra, men lika bra som hajime no ippo är den inte, alla borde åtminstonde kolla upp hajime no ippo någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Eyeshield 21 är en så jävla nice serie. Den är skit rolig och häftig. Jag har aldrig tyckt om sport anime innan jag tittade på denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 då har du inte sett på Hungry Heart Wildstriker och Prince of tennis båda dessa är utmärkta sportanimeer... men det e klart Eyeshield 21 är också riktigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Men om man nu ska börja prata om andra bra sportanimer (off-topic ? ) måste man ju ta och nämna Slam Dunk!, sjukt bra sportanime om basket på 101 avsnitt. Men Eyeshield 21, gillar det verkligen för deras unika karaktärer och hur alla har sina "specialkrafter" :D Och humorn skadar aldrig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Det är som sagt tack vare de komiska och färgstarka karaktärerna som Eyeshield 21 är så bra, man riktigt känner deras personlighet, gillar det väldigt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 känns som dom laggt denna serien på is när det kommer till att subba den! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 känns som dom laggt denna serien på is när det kommer till att subba den! :( Inte då, vi är bara sjukdomsdrabbade för närvarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 jasså? trist åh höra! har suttit å blivt smått uttråkad för mö som man vill ha som går segt! =/ man kanske borde ta paus från internet... finns det några stödgrupper? anonyma internetberoende? :D lär behövas... eller nått för mitt animeberoende! *s* XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 känns som dom laggt denna serien på is när det kommer till att subba den! :( Inte då, vi är bara sjukdomsdrabbade för närvarande. "Vi"? Är du med i Saizen, måhända? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 En bunt kompisar till mig avgudar den där serien också, jag kanske ska ta och se den någon gång. Hur många avsnitt är den på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Är du med i Saizen, måhända? Stämmer bra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 En bunt kompisar till mig avgudar den där serien också, jag kanske ska ta och se den någon gång.Hur många avsnitt är den på? Eyeshield är inte klar än men det finns nu kommer jag inte ihåg hur många det var men tror det lågt runt ett 30 tal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 den e uppe i 32 avsnitt nu... som e subbade, visade i japan hörde jag nått om att dom e på 42 tror jag de va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Är du med i Saizen, måhända? Stämmer bra det. Åhå, spännande! Hälsa de andra att de valt en skojjig serie i och med Eyeshield 21! Vad gör du i gruppen och är det fler svenskar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Vad gör du i gruppen och är det fler svenskar? Typesetting, encoding, QC och timing *. Fixar även med webbplatsen. Vi har ett antal nordbor i crew - en norrman, en finlandssvensk, jag och två till svenskar - men de flesta är från andra ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg