Hoppa till innehåll
Anime.se

Eyeshield 21

kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Har börjat se på Eyeshield 21 (har sett 2 avsnitt hittills) och jag kan utan att överdriva säga att jag älskar den :D Det är för mig den första sportserien inom anime/manga och jag har alltid trott att sportserier ska vara trista men tji fick jag ^^ Den är rolig, den har intressanta karaktärer och är mycket underhållande. Hiruma är en favoritkaraktär måste jag få avsluta med att säga xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för mig den första sportserien inom anime/manga och jag har alltid trott att sportserier ska vara trista men tji fick jag ^^ Den är rolig, den har intressanta karaktärer och är mycket underhållande.

Ett tips är att du också kollar in Hajime no Ippo om du nu inte sett den. Även det är en sportserie som är "rolig, har intressanta karaktärer och är mycket underhållande". :P

Men vad är denna Eyeshield 21 för serie? Vad är det för typ av sport?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har också sett 2 avsnitt av den men jag har läst 78 kapitel av mangan. Jag måste erkänna att den är rolig, har en okej story om en lite cliché men det funkar och karaktärerna är intressanta. Jag har skapat en tråd om denna serie i manga sektionen på detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Himura är en favoritkaraktär måste jag få avsluta med att säga xD

Hiruma menar du nog. :) Himura för tankarna åt Rurouni Kenshin.

^^ Haha, var nog trött igår, det är klart jag menar Hiruma. Tackar för rättningen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tips är att du också kollar in Hajime no Ippo om du nu inte sett den. Även det är en sportserie som är "rolig, har intressanta karaktärer och är mycket underhållande". :P

Absolut, Eyeshield 21 är bra, men lika bra som hajime no ippo är den inte, alla borde åtminstonde kolla upp hajime no ippo någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om man nu ska börja prata om andra bra sportanimer (off-topic ? :rolleyes: )

måste man ju ta och nämna Slam Dunk!, sjukt bra sportanime om basket på 101 avsnitt.

Men Eyeshield 21, gillar det verkligen för deras unika karaktärer och hur alla har sina "specialkrafter" :D Och humorn skadar aldrig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 months later...
En bunt kompisar till mig avgudar den där serien också, jag kanske ska ta och se den någon gång.

Hur många avsnitt är den på?

Eyeshield är inte klar än men det finns nu kommer jag inte ihåg hur många det var men tror det lågt runt ett 30 tal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gör du i gruppen och är det fler svenskar?

Typesetting, encoding, QC och timing *. Fixar även med webbplatsen. Vi har ett antal nordbor i crew - en norrman, en finlandssvensk, jag och två till svenskar - men de flesta är från andra ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

• Skapa nytt...