Gäst Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Hej gott folk. Anime.se pekades om en stund nu på fredagskvällen. Vi har inte blivit hackade i tradiotinell mening, utan råkade ut för en elak liten elak mask som angriper äldre versioner av Linuxservrar. Den slänger upp en ny förstasida och ger dig ett virus om du inte har ett virusprogram. Läs mer på Symantecs webbsida. Så om du besökt anime.se och blivit redirectad till en annan webbsida och ditt virusprogram inte varnat dig, så bör du scanna din dator för virus. Vi ber om ursäkt för detta, men det ligger helt utanför vår kontroll, då vi kontinuerligt uppdaterar vårt system. Vi kommer under helgen att uppdatera vår Linuxversion för att förhindra att problemet uppstår igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 ahha va surrrt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 hehe kanske men jag blev inte drabbad iallafall :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 hehe kanske men jag blev inte drabbad iallafall :D klart du inte blev, detta inträffade för över ett halvår sen... förresten är det ganska störande när du svarar på så här gamla trådar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Jag håller med CyberSphere, men måste bara fråga, man kan väl inte vara gäst här? :S Lite konstigt att han kunde vara det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg