Sceleris Skrivet maj 17, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2013 Ja, jag tror inte vi har så många mumier aktiva nu. De flesta av de äldre (relativt sett) är nog mer benägna att ropa "MEN VAFASEN MÄNNISKA HAR DU INTE SETT PLANETES FRÅN 2003!?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet maj 17, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2013 hehehe...okej.. lite gammal känner man sig ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet maj 17, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2013 "Ungdomarna nu för tiden" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 17, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2013 Vad fasen är Planetes för några dumma nymodigheter *fnys* Sånt tittar vi inte på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 17, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2013 M-men... zimeon... du HAR väl sett Planetes från 2003? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 20, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2013 Nej, jag har faktiskt inte sett Planetes. Tiden tidigt 2000 var min svarta hål då jag kollade på väldigt lite. Det var inte förrän typ 2010 som jag började komma igång igen. Sånt händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Då har du en serie i din lista att se alltså, den får inte missas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Den får missas lika lite som Saint Seiya från 1983 1986. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 21, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2013 Pah. Jag har missat så mycket så att om jag ska försöka kolla ikapp så ligger Planetes långt ner på den listan. Jag har ju inte ens sett gamla Yamato. Och inte Galaxexpressen heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet maj 26, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2013 Tjenare Tjenare Jag är en kille på 17 år (fyller 18 i december -.-) som heter Elias och jag bor i Ludvika och i Hedemora på vissa tillfällen. Jag har kollat på Anime i ungefär 4-5 år men jag brukar inte läsa manga, kanske borde börja. men men jag hittade det här forumet för nån dag sen och det kanske är dags att introducera sig själv. Mina intressen är Anime, spela, sitta framför datorn och göra allt möjligt och hänga me polarna. Min favorit anime är nog Naruto (första animen jag såg) älskar Hidan ifrån den serien jag vet inte vaför men jag bara gör :) Kommer av mig lite men men. Går andra året på El programmet, blir tredje efter sommarn. Aja det är nog allt jag har att erbjuda just nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filmcell Skrivet maj 26, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2013 Då får jag säga välkommen till anime.se Loopist. Jag hoppas att du kommer att trivas här. När det någon annan serie som du gillar än naruto som du gillar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 26, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2013 Willkommen Loopist. Hoppas du hittar meningsfulla diskussioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet maj 26, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2013 Tack Tack :) Jag har sett lite ner än Naruto. Jag har sett fairy tail FMA bleach och lite mer. Men såg Attack on titan nu i helgen och det är helt sjukt va bra det är :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 26, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2013 Tack Tack :) Jag har sett lite ner än Naruto. Jag har sett fairy tail FMA bleach och lite mer. Men såg Attack on titan nu i helgen och det är helt sjukt va bra det är :) Shingeki no Kyojin tycker jag faktiskt inte var någon höjdare, Suisei no Gargantia verkar däremot vara väldigt bra. När du säger FMA, menar du den första serien eller Fullmetal Alchemist: Brotherhood? Eller båda? Brotherhood är f.ö. bättre, enligt mitt tycke. Välkommen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 27, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2013 Lyssna inte på Båtsman. Jättarna Anfaller ÄR en höjdare (fast på ett lite udda sätt som inte är så normalt för just animé). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loopist Skrivet maj 27, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2013 Shingeki no Kyojin tycker jag faktiskt inte var någon höjdare, Suisei no Gargantia verkar däremot vara väldigt bra. När du säger FMA, menar du den första serien eller Fullmetal Alchemist: Brotherhood? Eller båda? Brotherhood är f.ö. bättre, enligt mitt tycke. Välkommen! När jag säger FMA så menar jag båda och jag ska nog ta och kolla in på den andra serien du sa :) Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Hej alla otakus (hehe) Här kommer en ny medlem till erat forum från södra Skåne! :) Jag heter Erik (21 år) och gillar en stor mängd anime från humor till seriösa men brukar hålla mig borta från ecci och harem serier då dessa oftast har för simpel cookie cutter story. http://myanimelist.net/animelist/Kezyka Jag har ingen erfarenhet av cosplay men det hade ju varit kul att pröva någon gång och vem vet, jag kanske fastnar för det :P 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Alltid trevligt med fler skåningar här, mycket välkommen ska du vara! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Alltid trevligt med fler skåningar här, mycket välkommen ska du vara! Tackar tackar :) blir intressant att se hur aktivt det är på forumet här för jag har haft svårt att hitta vänner i Sverige att prata anime med :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Tror inte du ska ha några som helst problem att snacka om japan tecknat samt lite mer där till, välkommen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Tackar tackar :) blir intressant att se hur aktivt det är på forumet här för jag har haft svårt att hitta vänner i Sverige att prata anime med :3 Höll på att säga "I feel your pain", men sen inser jag att jag nog inte gör det :P Jag har alltid haft lite folk att snacka animénörderi med, mitt problem är att vi ändå inte snackar samma språk. Men välkommen hit, och hoppas du (t)rivs. * "Rivs" hoppas bara alla tsundere lover girls på. Tyvärr är de nog ganska få. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Höll på att säga "I feel your pain", men sen inser jag att jag nog inte gör det :P Jag har alltid haft lite folk att snacka animénörderi med, mitt problem är att vi ändå inte snackar samma språk. Men välkommen hit, och hoppas du (t)rivs. * "Rivs" hoppas bara alla tsundere lover girls på. Tyvärr är de nog ganska få. Tur att jag inte specefikt är ute efter en tsundere tjej då :P (inte för att det hade varit helt fel :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Nja, om det nu vore så att du rivs och någon gillar det, så är det ju inte tjejen som är tsundere utan snarare tjejen som gillar sådana. Men som sagt, så många sådana finns det nog inte. Eller vänta nu… alla de som faller för våldsbrottslingar…! Hmmmmmmm… Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Nja, om det nu vore så att du rivs och någon gillar det, så är det ju inte tjejen som är tsundere utan snarare tjejen som gillar sådana. Men som sagt, så många sådana finns det nog inte. Eller vänta nu… alla de som faller för våldsbrottslingar…! Hmmmmmmm… Jag rivs inte så vitt jag vet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg