Klibbnisse Skrivet juli 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2008 Se goddag. Jag är ny här! :3 Välkommen Iris! (btw soleher, Pokémon är hur mycket win som helst! får jag bara tag i de sista hundra avsnitten så...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lorden Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Jag blev medlem rätt nyss, så jag ville presentera mig! Jag heter Hannes Sirén och jag är 14 år fyller snartt 15 (den 15 september). På fritiden brukar jag sitta vid datorn, o nu på sommaren har de blitt av och bada. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 Välkommen till forumet, Hannes! Hoppas att du finner det intressant nog att bli aktiv här. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatleif Skrivet juli 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Presentationstråd= Bra grej! Hej på er. Jag heter Andreas och har, likt de flesta här kan jag tänka mig, ett intresse för Japansk kultur, både ny och gammal, främst odlad genom att träna japansk kampsort (kallad bujinkan - www.bujinkan.nu om nån är nyfiken). Dessvärre har jag ingen större koll på saker och ting utöver kampsportdelen, och är rätt så ensam i min bekantskapskrets om att gilla anime o dyl. så jag får se vad jag kan hitta och lära mig här. mvh / Andreas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juli 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Välkommen Andreas, hoppas att du kommer att trivas här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Ja, välkommen Andreas! Här finns det nördighet på den skalan att du aldrig kommer känna dig utanför ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2008 Ja, välkommen Andreas! Här finns det nördighet på den skalan att du aldrig kommer känna dig utanför ;) One of the geek lords have spoken ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 Meatleif vs. Meatrose FIGHT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitas Skrivet augusti 24, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2008 Blev medlem idag, heter john, namnet trinitas är för kompliserat att förklara men det betyder något för mig, så kalla mig trinitas =) hoppas detta är ett trevligt forum. Det finns en samling på min youtube länk som ni kan se här nere på vad jag gillar. trevligt att råkas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 24, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2008 http://www.anime.se/forum ni youkoso! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Panopticon Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 'lo guys! Tänkte hänga här med er om det går bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Välkommen och häng så mycket du vill ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Panopticon Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Thx! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Thx! C)Skriv med vanlig välformulerad svenska och inte med s.k. "chattspråk" och diverse slang. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Bit inte nybörjare över petitesser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Bit inte nybörjare över petitesser Jag är känd för att inte följa någon netikett. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 Du är känd för att bli bannad också. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 28, 2008 Anmäl Share Skrivet september 28, 2008 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Hej, allihopa ;) Heter Adam och fick höra om detta forum från en kompis som jag känner och bestämde mig att regga här :D Har inte en sån stor merit inom manga eller anime. Läst Dragon Ball, Love Hina, Pokémon mm men är inte så insatt. Jag hoppas jag kan lära mig mer och möta andra fantiker ^^ //Adam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Läst Dragon Ball, Love Hina, Pokémon mm men är inte så insatt. Har du läst Pokemon? Hur då? Finns det en Pokemon-manga vill jag också gärna läsa den. Eller kan det vara så att det rör sig om en felskrivning? Välkommen till forumet, förresten. Hoppas du trivs här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Har du läst Pokemon? Hur då? Finns det en Pokemon-manga vill jag också gärna läsa den. Eller kan det vara så att det rör sig om en felskrivning? Välkommen till forumet, förresten. Hoppas du trivs här. Opps, mennar animen. Sorry om jag fick upp falskt hop om en Pokémon manga ;) Tackar, tror jag kommer trivas här :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Hej, allihopa :D Heter Adam och fick höra om detta forum från en kompis som jag känner och bestämde mig att regga här :D Har inte en sån stor merit inom manga eller anime. Läst Dragon Ball, Love Hina, Pokémon mm men är inte så insatt. Jag hoppas jag kan lära mig mer och möta andra fantiker ^^ //Adam Du skriver att du inte har någon står merit inom manga eller animé, men att du vill träffa andra fanatiker? Hur går det ihop? Angående om du kommer trivas här eller inte visas väl med tiden. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Angående om du kommer trivas här eller inte visas väl med tiden. ;) Hans trivnad står i direkt omvänd proportion till hur mycket du skriver till honom. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drencrom Skrivet oktober 1, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2008 Du skriver att du inte har någon står merit inom manga eller animé, men att du vill träffa andra fanatiker? Hur går det ihop? Angående om du kommer trivas här eller inte visas väl med tiden. ;) Jag är konstig och skriver fel :| Det går ihop XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patchouli Skrivet oktober 2, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2008 Hejsan, Antonia heter jag. Mitt nörderi började, som för så många andra, när jag såg silver fang första gången. Så var man fast ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg