Klibbnisse Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. Tack tack :P. Kul att du ska flytta till LKPG, ganska bra ställe ju (!) Lär ju vara bättre än här iallafall. God Jul! :) Det är väl inget fel på Oskarshamn? Aälkommen förresten, Alice! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. Tack tack :P. Kul att du ska flytta till LKPG, ganska bra ställe ju (!) Lär ju vara bättre än här iallafall. God Jul! :) Det är väl inget fel på Oskarshamn? Aälkommen förresten, Alice! Jo, eller, det är folket här som det är fel på. Jag drar medans jag fortfarande har lite vett kvar och livet i behåll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ujkmop Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Hej mitt namn är ujkmop. Nej jag är inte döpt till ujkmop, även om mina föräldrar är sinnessjuka. Är det ärftligt? Tyvärr är de inte tillräckligt sjuka för att förstå mitt behov att få testa min banan. Om de hade förstått hade jag upplevt dem som helt friska. Uppenbarligen nån sorts moment 22. Livet är underbart. Några grejer jag undrar är: Om det finns fler serier med samma blandning av action och filosofiska / samällsbyggnad samtal som ghost in the shell Om tjejer verkligen är KÅTA. Om de också sitter och tänker på sex under meningslösa lektioner. Till sist jag är nyss fyllda 18, intresserad av programmering, sugen på att spela tennis lr nån annan racketsport. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Välkommen ujkmop. Och som svar på din fråga. Ja, tjejer är kåta. Fråga Golge, . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ujkmop Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Golge. Första gången jag såg den var jag häpen, minst sagt. Han är en riktig gentleman. Men så var han också muskelbyggare. Jag är som de flesta killarna på ett forum som detta ganska tanig. Är iofs en bra bit över medellängd kanske skulle dra till nåt ballt land och skaffa steorider. Fast förtvinar inte testiklarna vid regelbunden användning. Hm ingen hållbar lösning direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Välkommen in i familjen ujkmop. Hoppas att du kommer trvias med oss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Välkommen till Forumet. (Och ja tjejer kan tänka på sex minst lika ofta som killar, dock är dom flesta av mitt släkte alldeles för stolta att medge det) Och ja det finns fler än GIS där ute. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 I bid u welcome.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ujkmop Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Hej, tackar. Det känns bra att äntligen ha riktiga kompisar. Ända problemet är att min gamla bästis Lars börjar tyna bort. Aja jag har alltid velat få honom att försvinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Aja jag har alltid velat få honom att försvinna. Det där låter i och för sig lite creepy. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Ända problemet är att min gamla bästis Lars börjar tyna bort. Aja jag har alltid velat få honom att försvinna. Fy fan vad guld. xD Än en gång, välkommen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Hej, tackar. Det känns bra att äntligen ha riktiga kompisar. Ända problemet är att min gamla bästis Lars börjar tyna bort. Aja jag har alltid velat få honom att försvinna. Va fan? Välkommen hursomhelst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neeri Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Jag snublade över den här sidan när jag sökte efter "stift pennor". Konstigt va? Visste inte äns att den existerade. Men nu är jag iaf registrerad och jätte intresserad av att prata med andra "Anime/Manga" - "fans" Jaha, Lite kort om mig då. Jag heter Sara, är 21 och bor i Eskilstuna. Jag har tecknat "manga" i 4-5 år. Jag tittar tyvärr inte så mycket på Anime längre, Har väl blivit lat och inte orkat kolla upp nya Animes. Men man kan nog få massa tips här. Jag tycker nog mest om o teckna. Hmm. Vet inte vad jag ska skriva mer. hehe. I vilket fall som hellst. Hejsan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Välkommen hit Neeri, hoppas att du kommer att stortrivas. Titta gärna in i Ge mej tips om animé att se tråden om du vill ha tips. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Välkommen Neeri Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neeri Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Tack så mycket, o ja, ska kolla upp den där tråden också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Välkommen till forumet, Neeri! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nishnu Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 Hej! Har haft ett animéuppehåll på ca. 3-4 år men blev sugen på det nu igen! Har varit medlem här förr och trivdes då enormt! : - ) Inte mycket mer att säga från min sida! N. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 21, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2008 Tjena, tjena. Äre Timotei2 vi har att göra med alltså? Nej, men kul att se fler manga/animéintresserade från Lund. har själv bott där några år så. Just nu är jag i Malmö tills på söndag. Det vore kul om du ville hänga med mig, timotei och M någong gång. Langa msn så snackar vi mer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet april 8, 2008 Anmäl Share Skrivet april 8, 2008 Hej... Jag har ett tag funderat på att leta upp en forum där det diskuteras anime/manga, tv-spel osv men inte orkat leta upp det men nu så har jag uppenbarligen gjort det eftersom jag hittat hit... Jag är en ung man (om man nu vågar skriva så) på 23 år som bor i Skåneland. Jag är iaf intresserad av bl.a tv-spel (gärna japanska TB rpg men tyvär finns det inte allt för många till min xbox360 men det kommer ^^) ser gärna på anime samt gillar att läsa manga. Har dock bara läst Rurouni Kenshin eftersom jag inte gillar att läsa på datorn och det är den ända som jag fått tummen ur och köpt. Jag tycker dock även om att träffa träffa vänner och vara allmänt social men på vardagarna blir det mest tv-spel och anime på kvällarna. Min musiksmak är främst elektronisk (för den som undrar) men jag skulle väl våga påstå att jag kan lyssna på det mesta när det väl kommer till kritan. Nu tänkte jag inte göra denna presentationen allt för lång jag ville bara säga hej och upplysa er alla om att jag är ny på foumet och jag hoppas att jag ska trivas och kunna delta i olika diskussioner och annat här på forumet. Jag tackar iaf för mig och är det något som någon undrar över är det bara att fråga här eller så skicka iväg ett pm (inte för att jag tror det är så många som är intresserade av att fråga mig något men ändå) mvh /Pthia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 8, 2008 Anmäl Share Skrivet april 8, 2008 Tjo och hjärtligt välkommen. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 9, 2008 Anmäl Share Skrivet april 9, 2008 Vad du är trevlig, Meatrose. ^_______^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 Välkomen Pthia! Hoppas du kommer trivas. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroken Skrivet april 19, 2008 Anmäl Share Skrivet april 19, 2008 Ska väl presentera mig också =) Heter Jonathan och bor i Märsta. Halvkonstig snubbe på 19 bast (20 i juni) Behöver jag nämna att jag gillar Anime? =) Lyssnar väldigt mycket på Musik och spelar EQ2. Hursomhelst vill ni ha någon mer detaljrik information får ni nog pm'a eller nånting =S Känner mig inte alltför kreativ idag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 19, 2008 Anmäl Share Skrivet april 19, 2008 Välkommen hit Kuroken. Du får dock förmodligen börja din vistelse här med att ta bort biden från signaturen då man (vad jag har förstått) inte får ha det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg