modesty81 Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Tackar! ^^ Jaa det vore inte helt fel att se en Modesty Blaise anime ^^ *big fan* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Modesty Blaise som anime? Tja, det enda jag vet är att det finns en live action-rulle med det namnet som är fruktansvärt dålig. XD Anyhow, välkommen hit. Hoppas du kommer att trivas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
modesty81 Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Jo de båda två filmer som finns är riktigt kassa, dock den från 70 talet är lite spännade med klädval och likande men storyn suger dock ändå ^^; *vinkar till Meatrose* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Jo de båda två filmer som finns är riktigt kassa, dock den från 70 talet är lite spännade med klädval och likande men storyn suger dock ändå ^^; *vinkar till Meatrose* Aha, jag har bara sett en, och den kändes mer modern än så. Det stod något om Tarantino på framsidan, men både jag och min polare kom överens om att han kanske på sin höjd gick förbi studion när han rastade jycken... folks namn har ju missbrukats för mindre. ^^ Edit: *vinkar tillbaka* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 "My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure" med Tarantino på framsidan var bra ju. :S Me liked it anyhow... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Jag kommer inte ihåg något av filmen, så jag kan dessvärre inte hävda att jag vet varför jag tyckte som jag tyckte efter att ha sett den. Det kan ha varit så att filmen blev "lite sämre" då min polare garanterat satt och spydde galla över den under tiden vi tittade. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
modesty81 Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Jo de båda två filmer som finns är riktigt kassa, dock den från 70 talet är lite spännade med klädval och likande men storyn suger dock ändå ^^; *vinkar till Meatrose* Aha, jag har bara sett en, och den kändes mer modern än så. Det stod något om Tarantino på framsidan, men både jag och min polare kom överens om att han kanske på sin höjd gick förbi studion när han rastade jycken... folks namn har ju missbrukats för mindre. ^^ Edit: *vinkar tillbaka* Känndes helt klart som det, dvs att han bara gick förbi typ ni kan ju göra så här och sen fortsatte sin promenad.. :P "My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure" med Tarantino på framsidan var bra ju. Me liked it anyhow En medlemåttlig film men helt blek i innehåll samt likhet till orginalet enligt mitt tycke :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Det var riktigt skönt hur som helst när Modesty skulle börja slåss. Liksom äntligen en fight, men så ägde hon allihop med sin 25Kg anorektikerkropp, grymt~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Tyckte ju att Modesty Blaise filmen med Tarantino's namn på var rätt bra! :o Det är en här i mitt hushåll som är ett stort fan, så Modesty Blaise tidningar finns det gott om att tillgå i alla fall. Välkommen förresten. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Konnichiwa minnsan! Tänkte man kanske ska kika in här lite ^^ Är en tjej på 26år som bor i Luleå.. Har hängt på comunity anime planet i några år och matat anime serier efter serie, dock nu på sistonde ser jag bara någon serie lite då och då... Sysslar annars med lajv när jag inte pluggar ^^; Det är väl kanske jag lite kort :) Välkommen! Edit: Luleå-träsket växer ännu en gång Och det tackar vi för! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
modesty81 Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 *Vinkar till Aoz* Trevligt med lite Lueå folk :D Tyckte ju att Modesty Blaise filmen med Tarantino's namn på var rätt bra! :O Det är en här i mitt hushåll som är ett stort fan, så Modesty Blaise tidningar finns det gott om att tillgå i alla fall. Välkommen förresten. :) Hehe där ser man, alla har vi olika smak och tur är väl det :) Tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilia Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Hej folket! Jag heter Emilia och har hängt lite i er IRC-kanal ett tag så tänkte att det var dags att presentera mig här på forumet. Är inte helt jätteinsatt i den japanska världen, men gör mitt bästa för att hänga med i diskussionerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 ett tag O'rly? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 emiliaPojke Registreringsdatum: 25 januari 2005 Inlägg: 1 What The fuck? ´xD Allt jag kan säga. Annars välkommen till forumet. Men vad är det med folk nu för tiden, forum tar ju chatt. även om jag precis fick en uppenbarelse, mest snackar man väl anime med animefolket på msn, och irc tar väl msn så, ägde mig själv precis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Jaså, du gjorde ett konto här ändå. 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilia Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Jaså, du gjorde ett konto här ändå. B) Haha, bankis lille. 25 januari 2005, säger det dig nåt? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 :oops: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilia Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 :D Moget att inte asa in dig på ircen förresten, bangare :< Tack för välkomnandet folk o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 En tjej på internet? I don't believe it. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 En tjej på internet? I don't believe it. Inte en flicka, ser du inte titeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 En tjej på internet? I don't believe it. HABEEB IT! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alu Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Hej, blev medlem här för några dagar sen ~ heter Alice o tycker om Anime och Manga mycket :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Hej, blev medlem här för några dagar sen ~ heter Alice o tycker om Anime och Manga mycket :P Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alu Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. Tack tack :P. Kul att du ska flytta till LKPG, ganska bra ställe ju (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. Tack tack :P. Kul att du ska flytta till LKPG, ganska bra ställe ju (!) Lär ju vara bättre än här iallafall. God Jul! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg