IchibaN Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Jag hoppas jag postar i rätt forumdel, annars ber jag om ursäkt och så får ni flytta tråden. Till mitt problem--> Jag reggade mig här för länge sedan bara för att kolla vad det här var för något. Hade tom glömt bort att jag hade reggat mig och skulle göra det igen för några dar sedan. Då var min e-mail redan använd stod det. Kolla min in-låda och mkt riktigt så hade jag ett user name här. Till saken så är det så att jag tycker detta användar namn e riktigt tråkigt, jag måste bara valt nåt för att väljandet skull. Det går inte ändra under profil. Jag vet att det är ett mkt oseriöst problem men jag undrar om ni kan ändra namnet eller ta bort kontot! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Vad vill du har för nytt användarnamn? Kan byta åt dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IchibaN Skrivet oktober 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Vad vill du har för nytt användarnamn? Kan byta åt dig. Schysst! Jag vill heta IchibaN. Tack för besväret! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Fixat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IchibaN Skrivet oktober 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Tack så mycket för hjälpen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg