skalman Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 För er som undrar hur det är att studa japanska i Japan, kolla gärna på min hemsida. Jag behöver lite "hits" och lite respons. Skulle vara kul om jag kunde hjälpa någon. :D www.freezoon.net/jap Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Skitkul text :D Jag har mina misstankar om vem den där läraren på Lunds universitet är.. har själv pluggat där ett tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 fan, funderar på att åka dit även om alla säger att jag inte kommer att ha råd för att åka hem igen... får väl panta burkar eller nått Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Wee..nu vill jag åka till japan! :D Bra text föresten! //Linda XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiraiya Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Skitnajs sida, har själv funderat på att åka i några år, exakt en sånhär sida jag letat efter, du får gärna slänga in ett galleri eller något, keep up the good work :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Mycket bra, rolig och informerande text. Är nu helt motiverat att faktiskt skaffa mig resurser till en språkresa :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Bra jobbat, sidan är grymmt rolig och informativ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Kära någon! Har de redan gått en timme?! Om jag lägger ner så mycket tid på att att läsa en hemsida så kan den inte vara någonting annat än bra. ;) Vissa saker kände jag till, vissa saker kände jag inte till. Det är jättekul att läsa erfarenheter. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Coool sida! Haha riktigt bra och rolig och j*vligt intressant, första gången jag nånsin läst så mycket om en sak på internet. Och ja, ett bildgalleri vore kul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakamusha Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Tack för en väldigt informativ och rolig sida! :) Jag lade den i favoriter, det var så mycket text att jag inte hinner läsa allt nu! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Jag nämnde sidan på i min uppdatering på min hemsida. http://www.karenshu.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Max Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Mycket trevlig läsning. En sak som jag undrar dock är om James Clavell vävde in negativa erfarenheter av japaner i Shogun. Shogun, har jag hört, anses vara väldigt pro-japansk. Clavells eventuella ogillande av japaner som följd av fångenskapen behandlas, förmodar jag, istället i King Rat (som jag tyvärr inte läst). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet maj 20, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2004 Man känner ju för att sälja sina fonder och ge sig av efter lumpen, men man får väl tänka igenom det lite bättre när den tiden kommer, ingen idé att sitta och flumma klockan ett på natten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 31, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2004 Fan va roligt att du posta denna sida här! Jag har verkligen letat efter ngt sådant. Nu har jag inte läst klart allt, utan bara introt, men det säger jätte mkt! Detta är min dröm vafan =) Tack iaf, grymt bra sida! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 jag har inte läst allt (än) men det är en bra sida.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philomene Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Jag gillade den verkligen! Har givit mig ännu mer anledning att åka dit!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spreadneedle Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Kan inte annat än hålla med. Grymt bra. Ångrar att jag inte åkte dit länge sedan! Nu hinner man ju fylla 24 i år... Är man för gammal för en språkskola då tro? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Grymt härlig info till mig som planerar att åka ner till sommaren eller eventuellt nästa vinter :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 wow riktigt nice sida :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Riktigt bra och rolig sida :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deadlee Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Kan inte annat än hålla med. Grymt bra. Ångrar att jag inte åkte dit länge sedan! Nu hinner man ju fylla 24 i år... Är man för gammal för en språkskola då tro? :S För gammal?? jag och min flickvän skall åka 27 och 33! go figure Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mifano Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Sidan fungerar ej! Fixa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Sidan fungerar ej! Fixa det. om man väcker de döda så får man skylla sig själv... (med de menas om man kollar i en tråd som är ca 2,5år gammal så ska man inte lita på länkarna...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mifano Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Hur ska jag veta det. :/ men ändå. Jag är ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Hur ska jag veta det. :/ men ändå.Jag är ny. står ovanför inlägget... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg