Cupcakeillon Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Buu! X'3 Sitter på temalektion i skolan (som är en otroligt värdelös lektion) Lyssnar på Miyavi och klasskamraterna hatar honom eller nåt X'3 Miyavi är bäst!! :'3 *kramar Miyavi och springer iväg med honom* X'3 Vad tycker ni om Miyavi? Och Vilken J-musik gillar ni då om inte Miyavi? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Kyahahah! X'3 Jag är väl ensam med att digga Miyavi då :'O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Du är inte helt ensam, jag var förvånad över hur mycket Miyavi-fans vi träffade på under Uppcon. Själv tycker jag inte särskilt mycket om hans musik, men han är väldigt vacker . Så det är roligt när han dyker upp i japanska modetidningar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Du är inte helt ensam, jag var förvånad över hur mycket Miyavi-fans vi träffade på under Uppcon. Själv tycker jag inte särskilt mycket om hans musik, men han är väldigt vacker . Så det är roligt när han dyker upp i japanska modetidningar Jaa, nån som håller med mig! :3 Coolt.. Måste också dra nånstans och hitta mig en massa Miyavi diggande kompisar ^^.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Nästa konvent, kom och häng vid Raison d'etres bord och se hur mycket folk som försöker köpa vår ordförandes Miyavi poster. Anfall dem sedan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerose Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Jag gillar Miyavi. Och visst är han väldigt fin och ganska galen men för mig kommer hans musik först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 hans musik är både upp och ner tycker jag. jag hatade han i början men ju mer jag lyssnade desto mer tyckte jag om honom. han har gjort vissa låtar som verkligen suger och några som är riktigt bra som man blir beroende av och inte kan sluta lyssna på. senaste kekkonshiki no uta var jävligt bra tyckte jag. sedan skadar det inte att han är tok-snygg också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KimiWaPetto Skrivet december 24, 2005 Anmäl Share Skrivet december 24, 2005 Buu! X'3Sitter på temalektion i skolan (som är en otroligt värdelös lektion) Lyssnar på Miyavi och klasskamraterna hatar honom eller nåt X'3 Miyavi är bäst!! :'3 *kramar Miyavi och springer iväg med honom* X'3 Vad tycker ni om Miyavi? Och Vilken J-musik gillar ni då om inte Miyavi? ^^ Hej, jag älskar miyavi. han sjunger jätte bra, spelar bra i filmer o är jätte snygg :idea: :D :) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Go MYV! Sett hans nya S3 (senor senor senorita?) Lyssna jag inte på miyavi är de hans polare, Alice Nine som ajg gilalr naingen mer--personligen då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jamister Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Hehe! xD MYV <3<3<3 Älskar hans stil. oherregud, w0w!^^ Så nej, du är nog inte ensam om det =P ^__^ ska till Japan om några månader så ska försöka handla så mycket miyavi saker som möjligt, även se om jag hittar en konsert. Sayonara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Det förvånar mig något oerhört att jag inte har sett den här tråden förut. : 0 Jag ska gifta mig med Miyavi och tillsammans ska vi vara Kungar över Världen och ha 57 och ett halvt barn.Så det så. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_lolita Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Älaskar Miyavi, inte lika mycket som jag älskar hide men ändå. Han är så SÖT men hur fasiken blev ha så himla lång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg