Fuu Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Yo! Någon som rockar till Laruku(L'Arc~en~Ciel) och/eller Hyde här? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 *räcker upp en hand* Jag :D Men "Blurry Eyes" toppar nog min lista med L'Arc~en~Ciel just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 2, 2005 Anmäl Share Skrivet november 2, 2005 ARE YOU HAVING FUN!? ME TOO! DID YOU EAT "CRABS"!? (?) Så jävla bra de är live. Next soooong - Spirit dreams inside! (förövrigt bästa låten just nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 2, 2005 Anmäl Share Skrivet november 2, 2005 Njaaa....L'Arc~en~Ciel är okej,men dom hör inte till mina favoriter. Hyde har jag knappt lyssnat på,så där har jag ingen åsikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 såklart man rockar till Hyde, Tetsu, Ken och Yukihiro. L´arc en Ciel tillhör mina absoluta favoriter och de är ett av de största banden i Japan. Enbart Hyde har jag inte lyssnat på så mycket, men jag gillade hans senaste Countdown rejält. rockigt och bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevllua Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 såklart man rockar till Hyde, Tetsu, Ken och Yukihiro. L´arc en Ciel tillhör mina absoluta favoriter och de är ett av de största banden i Japan. Enbart Hyde har jag inte lyssnat på så mycket, men jag gillade hans senaste Countdown rejält. rockigt och bra :D samma här :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2007 Ready steady can't hold me back ;) Fast jag har egentligen bara lyssnat seriöst på SMILE-albumet, men planerade att lyssna in lite äldre material ocskå eftersom de är riktigt fina =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 den enda låt jag har hört av L´Arc en ciel är Driver´s high, den kan jag säga är grymt bra!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet mars 17, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2007 L'arc~En~Ciel är ingen favorit direkt, men jag diggar Ready Steady Go. Mycket bra låt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg