Hampe Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Min fina Manga Mania Nr. 9 2005 damp ner i lådan idag och läser på nyhetssidan om olika sidor på svenska. Ser plötsligt texten: Eller surfa över till anime.se "Sveriges mysigaste animecommunity", besök forumet och läs artiklar om piratkopiering, animehistorik med mera. Kan detta ge anime.se lite fler medlemmar måntro ;P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 anime.se for the win Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Får du post på en söndag, häftigt. Tre långa dagar till lösnumret dyker upp i butikerna, jag får inte missa GTO den här månaden. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Nice. Jag har inte tagit mig tiden att läsa klart förra numret av Manga Mania än, har bara läst den mest intressanta serien, POWER!. Lite jobbigt också att det senaste numret kom till min mor i Uddevalla, jag som bytat adress och allt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Vad skoj! Hoppas vi får upp resten av sidorna snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Trevligt att det nämns i en fin tidning :) Gratisreklam är aldrig fel ^^ Får du post på en söndag, häftigt. Hanpusu-kun skrev detta idag (måndag) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Hoppas det blir fler medlemar. Och vad dom än gör så ska dom inte Joina Animanga. Som sagt, Anime.se for teh win <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Anime.se för vinsten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Anime.se för vinsten! Nej nej, "för vinnet" blir det ju. "Vinsten" är ju "the victory". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Anime.se för vinsten! Nej nej, "för vinnet" blir det ju. "Vinsten" är ju "the victory". måste du översätta allting hela tiden? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Anime.se för vinsten! Nej nej, "för vinnet" blir det ju. "Vinsten" är ju "the victory". måste du översätta allting hela tiden? :S Han är ju översättare. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Blir det inte vinna-koto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Ska bekänna lite färg och erkänna att jag upptäckte anime.se genom manga mania i fredags tror jag d var jag fick den. Tycker f ö att den borde skaffa fler serier eller längre böcker den räcker ju inte ens en dag suck. Nu måste man vänta till nästa nummer innan jag kan läsa ngn svenskt översatt manga (har inte pengar till mer än en manga tidning/pocket i månaden). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Anime.se för vinsten! Nej nej, "för vinnet" blir det ju. "Vinsten" är ju "the victory". En vinnare är du! För stor rättvisa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IchibaN Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 Jag har premunerat på Manga mania sen 2 numret sedan 2004 men jag har inte läst de 6-7 senaste nummerna(har iofs slutat läsa serier/böker överhuvudtaget). Vet inte varför det har blivit så, men det beror väl på att man jobbar så mkt och när man kommer hem så sätter man hällre på en anime eller spelar nåt spel än läser för att man är så trött... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg